Coca-Cola wprowadza napój energetyczny, na razie w sklepach Żabka
Koncern Coca-Cola wprowadza do sprzedaży na polskim rynku napój energetyczny Coca-Cola Energy o smaku coli. Można go kupić w sklepach Żabka. Wesprze go kampania marketingowa.
Marketer podkreśla, że w odpowiedzi na bieżące trendy, Coca-Cola Energy zawiera kofeinę pochodzenia naturalnego, ekstrakt z guarany i witaminy z grupy B. Nie zawiera tauryny. Produkt dostępny jest zarówno w wersji regularnej, jak i Zero, pozbawionej kalorii oraz cukru.
- Opracowując recepturę Coca-Cola Energy, położyliśmy nacisk na dwa kluczowe aspekty. Po pierwsze, zależało nam, aby nasz napój energetyzujący zawierał składniki pochodzenia naturalnego, a po drugie, żeby charakteryzował się wyjątkowym
i orzeźwiającym smakiem zbliżonym do Coca-Cola. Jesteśmy dumni, że udało nam się osiągnąć te cele i dlatego zachęcamy do dzielenia się pozytywną energią, która stanowi esencję naszego produktu - mówi Kaija Kevvai, senior brand manager w Coca-Cola Poland Services.
Coca-Cola Energy przeznaczony jest dla osób prowadzących intensywny tryb życia, dla których liczy się pozytywna energia do działania.
Produkt jest już dostępny w sieci sklepów Żabka. Od września będzie też dystrybuowany w pozostałych punktach sprzedaży za pośrednictwem kanału tradycyjnego, nowoczesnego oraz w punktach HoReCa.
Sprzedaż zostanie wsparta silną kampanią marketingową, która potrwa 3 miesiące. Napój będzie promowany zgodnie z wytycznymi odpowiedzialnego marketingu firmy The Coca-Cola Company oraz UNESDA.
Dołącz do dyskusji: Coca-Cola wprowadza napój energetyczny, na razie w sklepach Żabka