dfusion communication bez 1,2 mln zł zysku, bo koszty wzrosły o 30 proc.
Agencja public relations dfusion communication w ub.r. przy wzroście wpływów o 9 proc. zanotowała spadek zysku netto z 1,55 mln zł do 346,4 tys. zł, ponieważ jej koszty operacyjne poszły w górę o 30 proc.
Wśród klientów dfusion communication są m.in. Microsoft, Samsung, Cisco, Adyen, DPD, Moya, Schneider Electric i Uber. Na początku ub.r. agencja po10 latach pracy zakończyła współpracę z koncernem Canon, jego obsługę na polskim rynku przejęła Komunikacja+PR.
dfusion communication w ub.r. na działalność operacyjną przeznaczyła 10,79 mln zł, po wzroście rok do roku o 29,7 proc. z 8,32 mln zł. Wynika to głównie ze wzrostu kosztów usług obcych z 7,1 do 9,91 mln zł, a także zużycia materiałów i energii z 99,5 do 298,2 tys. zł.
Natomiast wydatki na wynagrodzenia zmalały z 994,1 do 410,2 tys. zł.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
Zysk operacyjny firmy zmniejszył się z 1,95 mln zł do 470,9 tys. zł, a zysk netto - z 1,55 mln zł do 346,4 tys. zł. Po 50 proc. udziałów mają członek jej zarządu Kamil Kozłowski i Ana Malczewska. Nie dostaną dywidendy, zeszłoroczny zysk netto w całości przeznaczyli na kapitał zapasowy.
Jesienią ub.r. agencja zmieniła logo i serwis internetowy. Na początku br. zaczęła pracować dla Volkswagen Financial Services i BlaBlaCar.
W poniższej grafice bieżący rok obrotowy to 2021 r., a poprzedni - 2020 r.
Dołącz do dyskusji: dfusion communication bez 1,2 mln zł zysku, bo koszty wzrosły o 30 proc.