Doda na topowej okładce dzienników w 2014 roku. Dodatki podwyższały sprzedaż
Najlepiej sprzedającym się wydaniem dziennika w 2014 roku był marcowy numer „Faktu”, na którego okładce znalazła się Doda. Sprzedaż podwyższały również dodatki dołączane do numerów, m.in. medaliki z wizerunkiem Jana Pawła II - wynika z analizy portalu Wirtualnemedia.pl.
W 2014 roku wydaniem „Faktu” (Ringier Axel Spinger Polska) z największą sprzedażą ogółem było wydanie z 20 marca br. Sprzedało się ono w liczbie 540 611 egz., a na jego okładce znalazła się wokalistka Dorota Rabczewska. Tabloid informował w tytule na pierwszej stronie, że za wokalistkę śpiewa dublerka.
Na drugim miejscu ze sprzedażą ogółem na poziomie 506 869 egz. znalazł się numer, który można było kupić 17 kwietnia ub.r. Na jego okładce pokazano przysypiającego europosła Janusza Wojciechowskiego. Do obydwu wydań dołączono medaliki z wizerunkiem papieża Jana Pawła II.
Jak wynika z naszej analizy, wśród wydań „Gazety Wyborczej” (Agora) największą sprzedaż ogółem (290 989 egz.) miało wydanie, które ukazało się 10 stycznia ub.r. Na jego okładce znalazł się fragment artykułu pt. „Antysemityzm kiboli to nie grzech”. Drugi najlepiej sprzedający się numer „Wyborczej” (280 931 egz.) to ten z 31 października ub.r. Na jego okładce umieszczono zdjęcia znanych osób, które zmarły w ciągu ostatniego roku.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Największą sprzedaż ogółem (279 470 egz.) w przypadku „Super Expressu” (ZPR Media) miało wydanie z 7 marca ub.r. z Małgorzatą Rozenek i Radosławem Majdanem na okładce. Tabloid pisał, że Rozenek z Majdana „zrobiła niańkę”. Do numeru dołączono plakat z tablicą kalorii.
Drugi wynik w 2014 roku zanotowało wydanie, które dostępne było w kioskach 31 października ub.r. Jego sprzedaż ogółem wyniosła 273 770 egz., a na okładce zobaczyć można było zmarłych w ostatnim okresie Annę Przybylską oraz Dariusza i Brygidę Kmiecików z synem.
Wydawany przez Infor Biznes „Dziennik Gazeta Prawna” najlepszą sprzedaż ogółem (130 324 egz.) zanotował 7 stycznia ub.r. Do wydania dodana była wówczas książka „Kodeks Pracy 2014”. Na drugim miejscu ze sprzedażą ogółem na poziomie 113 778 egz. znalazł się numer z 2 stycznia ub.r., do którego dołączono program do rozliczania PIT-ów.
Brazylijski piłkarz Neymar pojawił się na okładce najchętniej kupowanego wydania „Przeglądu Sportowego” (Ringier Axel Springer Polska) w 2014 roku. Był to numer z dnia otwarcia piłkarskiego mundialu - 12 czerwca ub.r. Sprzedał się on w liczbie 123 402 egz. Z kolei okładkę wydania z drugim wynikiem sprzedażowym (81 808 egz.) zdobiło zdjęcie siatkarskiej reprezentacji Polski triumfującej nad Brazylią w mistrzostwach świata w siatkówce mężczyzn. Ten numer ukazał się 22 września ub.r.
W przypadku „Rzeczpospolitej” (Gremi Business Communication) w 2014 roku najlepiej sprzedawały się wydania świąteczne - bożonarodzeniowe, które ukazało się 24 grudnia ub.r. (w liczbie 62 704 egz.) oraz wielkanocne z 19 kwietnia ub.r. (jego sprzedaż ogółem wyniosła 62 436 egz.).
W przypadku „Pulsu Biznesu” (Bonnier Business Polska) największą sprzedaż miało wydanie z okładkowym artykułem o spadkach w notowaniach dużych spółek giełdowych, cieszących się zaufaniem inwestorów. Ukazało się ono 14 marca ub.r. i sprzedało się w liczbie 11 402 egz. Z kolei na okładce drugiego wydania z największą sprzedażą (11 383 egz.) promowano m.in. materiał o zamkniętym na plus roku dla Towarzystw Funduszy Inwestycyjnych. Numer ten ukazał się 10 stycznia ub.r.
Medalik z wizerunkami Matki Boskiej Fatimskiej oraz Jana Pawła II został dołączony do najlepiej sprzedającego się wydania „Gazety Polskiej Codziennie” (Forum) z 25 kwietnia ub.r. Na okładce dziennika promowano artykuł o działaniach wojennych na Ukrainie. Numer sprzedał się w ilości 43 582 egz. Na drugiej pozycji (26 370 egz.) znalazło się wydanie z 20 czerwca ub.r., w którym informowano czytelników o wtargnięciu agentów ABW do redakcji „Wprost”.
W ub.r. najchętniej kupowanym wydaniem dziennika „Parkiet” był numer z 20 grudnia ub.r., którego sprzedaż ogółem wyniosła 5773 egz. Na pierwszej stronie promowało artykuł o Otwartych Funduszach Emerytalnych. Z kolei drugie wydanie z największą sprzedażą (ukazało się 12 kwietnie ub.r.) informowało czytelników o zmianach w akcjonariacie Netii i rozeszło się w liczbie 5686 egz.
Dołącz do dyskusji: Doda na topowej okładce dzienników w 2014 roku. Dodatki podwyższały sprzedaż