„Działkowiec” na czele sprzedaży miesięczników o ogrodnictwie
W lipcu br. pozycję lidera średniej sprzedaży ogółem wśród miesięczników o ogrodnictwie zajął „Działkowiec”. Wszystkie tytuły odnotowały spadki sprzedaży, a najwięcej straciła „Magnolia”.
Jak wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl, sprzedaż ogółem „Działkowca” (Działkowiec) w lipcu 2016 roku wyniosła 97 930 egz. W porównaniu do lipca 2015 roku zmniejszyła się ona o 1,82 proc.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Drugie miejsce zajął „Przepis na Ogród” (Grupa Burda). Jego wynik uplasował się na poziomie 77 415 egz., po spadku o 2,50 proc.
Ostatnia pozycja na podium należała do miesięcznika „Mam Ogród” (Phoenix Press). Jego średni wynik sprzedażowy zmniejszył się o 12,59 proc. do 68 090 egz.
Szósta była „Magnolia” (Agora) ze sprzedażą ogółem w lipcu br. na poziomie 26 948 egz. Tytuł ten zanotował największy spadek w zestawieniu, wynoszący 21,21 proc.
Wirtualnemedia.pl | lipiec | Dynamika | |||||
ZKDP | 2016 | 2015 | |||||
Tygodniki | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | W proc. |
Działkowiec | 163 780 | 97 930 | 97 930 | 165 650 | 99 745 | 99 745 | -1,82% |
Przepis na Ogród | 120 000 | 77 415 | 77 415 | 145 000 | 79 401 | 79 401 | -2,50% |
Mam Ogród | 138 500 | 68 090 | 68 090 | 141 000 | 77 901 | 77 901 | -12,59% |
Mój Ogródek | 84 850 | 39 251 | 39 251 | 97 520 | 43 796 | 43 796 | -10,38% |
Mój Piękny Ogród | 60 000 | 37 915 | 37 915 | 78 000 | 44 374 | 44 374 | -14,56% |
Magnolia | 60 000 | 26 950 | 26 948 | 74 320 | 34 204 | 34 202 | -21,21% |
Hasło Ogrodnicze | 8 000 | 2 614 | 2 530 | 8 000 | 2 853 | 2 765 | -8,50% |
W lipcu 2016 roku w porównaniu do czerwca 2016 roku prawie wszystkie tytuły odnotowały spadki sprzedaży ogółem, a najwięcej stracił „Mój Ogródek” (Działkowiec) - było to 9,65 proc. Z kolei największy wzrost, wynoszący 14,68 proc., odnotował „Mój Piękny Ogród” (Grupa Burda).
Wirtualnemedia.pl | lipiec | Dynamika | |||||
ZKDP | 2016 | 2015 | |||||
Tygodniki | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | W proc. |
Działkowiec | 163 780 | 97 930 | 97 930 | 165 650 | 99 745 | 99 745 | -1,82% |
Przepis na Ogród | 120 000 | 77 415 | 77 415 | 145 000 | 79 401 | 79 401 | -2,50% |
Mam Ogród | 138 500 | 68 090 | 68 090 | 141 000 | 77 901 | 77 901 | -12,59% |
Mój Ogródek | 84 850 | 39 251 | 39 251 | 97 520 | 43 796 | 43 796 | -10,38% |
Mój Piękny Ogród | 60 000 | 37 915 | 37 915 | 78 000 | 44 374 | 44 374 | -14,56% |
Magnolia | 60 000 | 26 950 | 26 948 | 74 320 | 34 204 | 34 202 | -21,21% |
Hasło Ogrodnicze | 8 000 | 2 614 | 2 530 | 8 000 | 2 853 | 2 765 | -8,50% |
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Dołącz do dyskusji: „Działkowiec” na czele sprzedaży miesięczników o ogrodnictwie