„Dziennik Gazeta Prawna” z serią „Akademia umysłu”
Do środy włącznie do części nakładu DGP (INFOR Biznes) dołączane będą płyty CD z treningami z cyklu „Akademia umysłu”.
W ramach tej serii ukażą się trzy programy z ćwiczeniami pomagającymi w rozwijaniu naturalnych zdolności umysłowych: „Techniki szybkiego czytania” (poniedziałek), „Zapamiętywanie” (wtorek) oraz „Techniki postrzegania” (środa).
Cena wydania DGP z płytą wynosi 5,99 zł (cena regularna - 2,60 zł).
Sprzedaż wydań DGP z serią „Akademia umysłu” wspierana jest kampanią promocyjną w rozgłośniach radiowych (RMF FM, Radio ZET, Polskie Radio – Jedynka, Trójka, Radio EURO) oraz poprzez autopromocję w DGP oraz w serwisach: dziennik.pl, gazeta prawna.pl, forsal.pl oraz di.com.pl.
Zakupem mediów zajął się Mediaegde, a za kreację odpowiedzialne jest Biuro Promocji Sprzedaży INFOR Biznes.
Dołącz do dyskusji: „Dziennik Gazeta Prawna” z serią „Akademia umysłu”