Trzy polskie nominacje w European Excellence Awards 2021
W tegorocznej edycji europejskiego konkursu public relations - European Excellence Awards - nominację zdobyły Bank Gospodarstwa Krajowego, Partner of Promotion oraz Monday.
Bank Gospodarstwa Krajowego powalczy o nagrodę w kategorii Change Communications za kampanię "To dziecinnie proste", wspierającą wdrożenie wśród pracowników nowych wartości banku.
Partner of Promotion nominowano w kategorii Public Affairs za projekt realizowany dla spółki Medisept.
W kategorii regionalnej (Polska, Ukraina, Mołdawia) agencja Monday (obecnie Monday Group) otrzymała nominację za projekt dla Dell Technologies "Niewidzialna różnorodność".
Nominowane projekty zostały wyłonione spośród ponad 800 zgłoszeń w każdej kategorii.
Do nagrody "agencja roku" nominowano kilka sieciowych agencji, które posiadają biura w Polsce: Grayling, Hill+Knowlton Strategies, FleishmanHillard (wszystkie w kategorii Best Large Agency).
Nagrody European Excellence Awards (EEA) przyznawane są za wyjątkowe sukcesy w PR i szerzej w komunikacji w całej Europie. W 2021 roku konkurs odbywa się po raz 15. z rzędu. Co roku nagradzane są najlepsze kampanie z zakresu public relations, komunikacji, budowania wizerunku czy zarządzania reputacją zrealizowane przez firmy, instytucje publiczne, ośrodki edukacyjne oraz organizacje pozarządowe w aż 60 kategoriach. Oceniane są strategia, innowacyjność i kreatywność, realizacja kampanii oraz wyniki i ich efektywność. Gospodarzem konkursu jest Quadriga – berlińskie centrum wiedzy dla edukacji, informacji, sieci i rozwiązań IT dla biznesu.
Dołącz do dyskusji: Trzy polskie nominacje w European Excellence Awards 2021