Golden Drum 2018: o nagrody walczy niemal 1200 prac z 28 krajów
Do 25. edycji Festiwalu Golden Drum zgłoszono rekordową liczbę prawie 1200 prac. Po raz pierwszy o wyróżnienia powalczą kampanie z Hiszpanii i Portugalii. W jury jest troje Polaków.
Dwudziesty piąty Festiwal Golden Drum odbędzie się w dniach 17-19 października 2018 roku w Portorož w Słowenii. Finalistów poznamy 17 października, dwa dni później na uroczystej gali zostaną ogłoszeni zwycięzcy.
Najwięcej zgłoszeń do konkursu wpłynęło z Rumunii - 188 (o 165 proc. więcej niż w ubiegłym roku) i Rosji - 149. Macedonia jest krajem o największym tempie wzrostu liczby zgłoszeń (o ponad 600 proc. w porównaniu z 2017 rokiem). Po raz pierwszy w historii o nagrody Golden Drum powalczą Hiszpania i Portugalia.
Festiwal Golden Drum - kategorie, jury
W tym roku ponad 196 różnych agencji będzie walczyć o Golden Rose Award, 28 agencji sieciowych o Golden Net Award, a 103 niezależne agencje − o Golden Dragon Award. Najwięcej zgłoszeń w sekcji What jest w grupach F Reach (13,25 proc.), H Craft (12,45 proc.) i A Film (8,94 proc.).
W sekcji Why najliczniejszą kategorią jest Z Social good (9,54 proc.), a potem kolejno grupy V Entertainment (6,43 proc.) i S Activation (5,93 proc.).
Prace oceni 22 międzynarodowych ekspertów w dwóch składach jurorskich. Przewodniczącym jury sekcji What jest Dushan Drakalski, chief creative officer Europe z Ray Productions, a obradami jury sekcji Why pokieruje Adrian Botan, global executive dreative director z McCann Worldgroup.
Zgłoszenia do Young Drummers oceniane będą przez specjalne 5-osobowe jury pod przewodnictwem Josefine Richards, creative director w INGO Stockholm.
W jury tegorocznego zasiądzie troje Polaków: Izabela Albrychiewicz, CEO Wavemaker, Jakub Korolczuk, executive creative director Grey Group Poland i Zofia Bugajna-Kasdepke, business developement director MSL CEE.
Dołącz do dyskusji: Golden Drum 2018: o nagrody walczy niemal 1200 prac z 28 krajów
.......... ❥❥❥ ❥❥ ❥❥❥ www.CashPay40.Com