Harnaś Mocne reklamuje się jako „dojrzałe” (wideo)
W telewizji rozpoczęła się wizerunkowa kampania reklamowa piwa Harnaś Mocne. Akcję pod hasłem „Dojrzałe” przygotowały firmy Red8, Propeller Film, Alien FX i Media Direction OMD.
W rozpoczętej właśnie kampanii piwa Harnaś Mocne wykorzystywany jest 10-spot utrzymany w animacji charakterystycznej dla marki i z bohaterem znanym z jej poprzednich akcji reklamowych. W nowym spocie podaje on świeżo nalane piwo ojcu, który stwierdza z aprobatą, że jest ono dojrzałe. – W kampanii podkreślamy niepowtarzalny charakter naszego piwa, na który składają się jego dojrzałość, jakość i smak – opisuje Jacek Stefaniak, senior brand manager marki.
Akcja jest prowadzona w stacjach telewizyjnych takich jak Polsat, TVP, TV4 i Polsat Sport. Kreację kampanii przygotowała agencja Red8, animacją do spotu zajęło się studio Alien FX, produkcją reklamy – firma Propeller Film, a planowaniem i zakupem mediów – dom mediowy Media Direction OMD.
Dołącz do dyskusji: Harnaś Mocne reklamuje się jako „dojrzałe” (wideo)