Heads Advertising będzie reklamować Serenadę i Skarby Serowara
Agencja Heads Advertising po wygranym przetargu rozpoczęła kompleksową obsługę reklamową marek Serenada i Skarby Serowara należących do Spółdzielczej Mleczarni Spomlek.
W ramach obsługi Heads Advertising odpowiada za strategię oraz kreację materiałów ATL i BTL, działania w internecie oraz planowanie mediów dla marek Serenada i Skarby Serowara.
- Wybraliśmy Heads Advertising, ponieważ stawiamy na partnerską współpracę w długim okresie. Agencja posiada bogate doświadczenie z branży FMCG, dzięki czemu przedstawiony projekt współpracy z markami spełniał w największym stopniu nasze oczekiwania - uzasadnia Emilia Pożarowszczyk, kierownik ds. marketingu i PR w Spółdzielczej Mleczarni Spomlek.
W przetargu wzięły udział trzy agencje. Nie podano nazw pozostałych ani tego, na jak długo podpisano umowę z Heads Advertising.
Poprzednio obsługą reklamową marki Serenada zajmowała się agencja Schulz Brand Friendly.
Dołącz do dyskusji: Heads Advertising będzie reklamować Serenadę i Skarby Serowara