IPG - odejdzie 2 tysiące pracowników?
Holding reklamowy Interpublic Group (IPG) rozważa przeprowadzenie zwolnień, które miałyby dotknąć nawet 2 tysiące jego pracowników.
Według medialnych doniesień, IPG zastanawia się nad redukcją zatrudnienia, która obejmie mniej niż 5 procent globalnego stanu załogi holdingu.
W październiku dyrektor wykonawczy IPG Michael Roth obiecał na spotkaniu z inwestorami, że w czasach kryzysu będzie "konserwatywnie" zarządzał holdingiem. Do IPG należą takie firmy reklamowe jak McCann Erickson, Universal McCann, Initiative czy Lowe.
W ostatnich dniach również holding reklamowy Omnicom Group poinformował, że do końca bieżącego roku zamierza zwolnić 5 procent z 70 tysięcy swoich pracowników, nie wykluczając dalszej redukcji zatrudnienia w styczniu.
źródło: Marketing Week
Dołącz do dyskusji: IPG - odejdzie 2 tysiące pracowników?