SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

IQ Marketing: więcej nagród z Facebooka w Inmedio i Relay

IQ Marketing wraz z siecią HDS rozwija ofertę usług redempcyjnych realizowanych w salonach prasowych Inmedio i Relay. Usługi te umożliwiają m.in. odbieranie w tych punktach nagród zdobytych w konkursach na Facebooku.

Do tej pory realizowana przez IQ Marketing redempcja nagród towarzyszyła głównie promocjom buy&get lub collect&get i polegała na wymianie opakowania, kodów kreskowych lub paragonów fiskalnych na nagrodę. Natomiast nowa oferta agencji uwzględnia odbiór nagrody po okazaniu kodu alfanumerycznego wygenerowanego na stronie www lub wydrukowanego kuponu przesłanego mailem bądź dostępnego na stronie promocyjnej.

Taki system pozwala na obsługę konkursów i promocji realizowanych w internecie, w tym na Facebooku. Często stosowany na tym portalu mechanizm konkursowy polega na przyznaniu nagrody w zamian za zaproszenie znajomych lub polubienie profilu danej marki. Zwycięzca podczas generowania kodu alfanumerycznego wybiera adres salonu prasowego, w którym chciałby odebrać nagrodę. W oparciu o ten schemat agencja zrealizowała już konkursy m.in. dla marek Dove, Knorr, Burn. IQ Marketing oferuje też mechanizm odbioru nagród prosto z półki sklepowej w wybranym salonie prasowym. Pozwala to organizatorowi ograniczyć koszty logistyki i magazynowania nagród oraz umożliwić użytkownikom wybieranie nagród według własnych preferencji

- Rozwój usług redempcyjnych jest naszą odpowiedzią na potrzeby konsumentów oraz wymogi rynkowe - komentuje Diana Dec, project manager w IQ Marketing. -  Chcemy być coraz bliżej konsumenta i dostosowywać się do jego indywidualnych preferencji. Coraz częściej nagradzamy za lojalność i aktywność w wirtualnych społecznościach, nie tylko za zakup. No i wciąż dążymy do optymalizacji kosztów naszych działań promocyjnych - opisuje Dec.

Dołącz do dyskusji: IQ Marketing: więcej nagród z Facebooka w Inmedio i Relay

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
AdrianGola
Mnie oszukano w konkursie, który ta firma przeprowadza na zlecenie CITI / MasterCard - www.wygrajpodroz.pl.

Zarejestrowałem dziesiątki transakcji i prowadziłem w rankingu miesięcznym i nagrałem to sprawiedliwie. Na kilka minut przed północą (zamknięciem etapu konkursu) ewidetnie ktoś oszukał dopisując sobie punkty żeby być przede mną i jestem 100% pewny, że to nie było ze zwyczajnej gry. Pytanie kto oszukał, czy ktoś z zewnątrz sprawdził jak oszukać ich aplikacje i przesłał wynik, na kilka minut przed północą, który się tam pojawił i wygląda to na normalną grę - a oni nie potrafia odróżnić prawdziwej gry od przesłania do aplikacji gotowego wyniku.

Albo oszustwo wyszło od agencji IQ Marketing (www.iq-marketing.pl lub Atomclick.com) - zarządu lub osób pracujących nad aplikacją.

Nie widze sensu brania udziału w konkursach, skoro i tak nie ma w nim szansy sprawiedliwie wygrać!

Pozdrawiam, podpisany z imienia i nazwiska,
Adrian Gola
odpowiedź