'Jaka to melodia?' wciąż dystansuje konkurencję
Teleturniej 'Jaka to melodia?', emitowany przez TVP1, wciąż cieszysię dużym zainteresowaniem widzów. Średnia widownia programu międzystyczniem a 8 kwietnia wyniosła 4,48 mln widzów, w analogicznymokresie przed rokiem format śledziło 4,31 mln osób.
Teleturniej zapewnia TVP1 średnio 32,04 proc. udziału w rynku (wanalogicznym okresie przed rokiem 34,27 proc.) - wynika z danychAGB Nielsen Media Research dla Wirtualnemedia.pl. W grupie 16-49udziały wynoszą 25,83 proc. (w analogicznym okresie przed rokiem28,53 proc.).
TVP1 jest w czasie emisji "Jaka to melodia?" liderem rynku.Druga pozycja przypada TVN z 16,78 proc. udziału i 2,33 mln widzów("Brzydula"), zaś trzecia telewizji Polsat nadającej "Pierwsząmiłość" (16,04 proc. udziału i 2,23 mln widzów)
Program najchętniej oglądają kobiety, osoby powyżej 45 rokużycia, mieszkańcy wsi oraz małych miast. Dzięki emisji programuJedynka odnotowała od początku roku wpływy cennikowe na poziomie12,6 mln złotych.
Dołącz do dyskusji: 'Jaka to melodia?' wciąż dystansuje konkurencję