Škoda stawia na wynajem długoterminowy aut, rusza kampania promująca usługę
Pod hasłem „Czas na relaks ze Škoda Najem All Inclusive” ruszyła kampania promująca nową ofertę najmu długoterminowego Škody.
Działania marketingowe są prowadzone przez markę w telewizji, digitalu i kanałach social media. Stworzony został także dedykowany landing page nowej usługi.
Rodzinna wycieczka, załatwianie spraw w mieście czy wypad z przyjaciółką. Spot reklamowy przedstawia sytuacje, w których użytkownicy samochodu w usłudze Škoda Najem All Inclusive nie muszą martwić się o auto i mają czas dla siebie. Lektor komentuje: „Ty masz przyjemność korzystania z nowego samochodu i czas na wszystko, co ważne, a my dbamy o całą resztę”.
Według badania przeprowadzonego przez Opinia24 na zlecenie Škody, aż 78 proc. Polaków do tej pory nie spotkało się z ofertą najmu długoterminowego aut dla klientów indywidualnych.
- W naszej nowej kampanii wzięliśmy pod uwagę zmieniające się zachowania klientów Škody. Obserwowany przez nas trend to chęć wiązania się z autem na krótszy termin. Wiele osób zamiast kupować samochód, woli z niego po prostu korzystać. Hasło naszej nowej usługi: „Czas na relaks ze Škoda Najem All Inclusive” bardzo dobrze obrazuje jej zalety - mówi Łukasz Matyla, kierownik zespołu ds. komunikacji i CRM marki Škoda.
Za kreację odpowiada agencja Isobar Polska, a za zakup mediów PHD Media.
Dołącz do dyskusji: Škoda stawia na wynajem długoterminowy aut, rusza kampania promująca usługę