Linie Emirates kampanią wartą 15 mln dolarów zachęcają do korzystania z portu w Dubaju
Linie lotnicze Emirates rozpoczęły - wartą 15 milionów dolarów - kampanię promującą podróże z portu w Dubaju. W spocie promocyjnym wykorzystano znany przebój grupy Queen „Don’t stop me now”.
W spocie reklamowym wykorzystano płynnie przechodzące ujęcia między kluczowymi kierunkami i produktami pokładowymi Emirates. Reklama wykorzystuje również wizualną technikę narracyjną polegającą na pokazywaniu „obrazu w obrazie”. Film kończy się ujęciem Dubaju i sloganem o liniach Emirates.
Za koncepcję i scenariusz kampanii odpowiada wewnętrzny zespół Emirates, a za reżyserię Vaughan Arnell. Spot wyprodukowało londyńskie studio MPC.
Linie lotnicze Emirates mają siedzibę w Dubaju. Przewoźnik obsługuje loty w 157 kierunkach w 84 krajach Europy, Ameryki Północnej i Południowej, Bliskiego Wschodu, Afryki, Azji Południowej, Dalekiego Wschodu i Australazji.
Dołącz do dyskusji: Linie Emirates kampanią wartą 15 mln dolarów zachęcają do korzystania z portu w Dubaju