SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Łódź reklamuje się inwestorom w CNN, BBC, „Wall Street Journal” i Bloombergu (wideo)

Pod hasłem „Don’t invest in Łódź…” ruszyła kampania reklamowa Łodzi skierowana do zagranicznych inwestorów. Akcję przygotowała agencja .bringMore advertising.

Kampania jest oparta na sloganach takich jak „Don’t invest in Łódź… if you like to stay behind” czy „Don’t invest in Łódź… if you’re not interested in wor-king with the best”, przewrotnie zachęcających do inwestowania w Łodzi.

W reklamach prezentowane są charakterystyczne przestrzenie tego miasta oraz jego specjalizacje i branże strategiczne, m.in. IT, włókiennictwo czy kosmetologia. Pojawiają się w nich także najwięksi łódzcy inwestorzy m.in. Instytutu Technologii Bezpieczeństwa „Moratex”, Proteon Pharmaceuticals, Enigma Pattern, Indigo i Signify.

- Łódź jest głównym beneficjentem środków unijnych w przeliczeniu na jednego mieszkańca. Łódź w ostatnich latach bardzo się zmieniła, ale świadomość tego zarówno w kraju jaki i zagranicą nie jest duża. Ta kampania ma na celu dotarcie do wszystkich, którzy mogliby zainwestować w Łodzi, ale o naszym mieście niewiele dotąd słyszeli. Ma ona również pokazać jak w ostatnim czasie zmieniła się Łódź - opisuje prezydent miasta Hanna Zdanowska.

 

Akcja obejmuje m.in. stacje CNN i BBC, wybrane stacje radiowe, serwisy internetowe „The Wall Street Journal”, Bloomberg, LinkedIn i YouTube oraz wybrane lotniska. Będzie prowadzona od września br.

Przygotowaniem kampanii zajęła się agencja .bringMore advertising. Na potrzeby akcji wyprodukowano m.in. spoty telewizyjne i radiowe oraz film w standardzie VR 360 stopni.

Budżet wynosi 3,2 mln zł, z czego 85 proc. pochodzi z funduszy unijnych.

Dołącz do dyskusji: Łódź reklamuje się inwestorom w CNN, BBC, „Wall Street Journal” i Bloombergu (wideo)

10 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Virtu
Trochę siermiężna i bez polotu
odpowiedź
User
Zdegustowany
Lodz miasto niskivh plac i knakp na kazfym rogu
odpowiedź
User
Perrone
Niestety jest to hasło zerżnięte z kampanii - Dlaczego nie inwestujesz we wschodniej Polsce. Taka kampania była przed kilkoma laty w zagranicznych mediach. W jej wyniku powstało wiele zagranicznych memow.
odpowiedź