Łukasz Wiśniowski i Kuba Polkowski z Grupą Abstra zaczynają program youtube'owy „Foot Truck”
Dziennikarze sportowi Łukasz Wiśniowski i Kuba Polkowski uruchomili na YouTube program „Foot Truck”, w którym gościć będą znane osoby ze świata piłki nożnej. Kanał zrzeszony jest w Grupie Abstra, którego większościowymi udziałowcami są założyciele Abstrachuje.tv.
Kanał wystartował oficjalnie w niedzielę 13 stycznia. W „Foot Trucku" piłka nożna pokazywana będzie z innej, nietypowej strony - zapowiadają twórcy, Łukasz Wiśniowski i Kuba Polkowski.
Obaj przez kilka lat pracowali w PZPN, gdzie odpowiadali za portal i youtube'owy kanał Łączy Nas Piłka. Na YouTube w czasie ubiegłorocznego mundialu w Rosji zamieszczali m.in. vlogi z udziałem piłkarzy polskiej reprezentacji. Wiśniowski od wrześnie ubiegłego roku współpracuje z Eleven Sports, gdzie komentuje ligę hiszpańską i włoską.
„Foot Truck” - o piłce nożnej inaczej
W każdym odcinku „Foot Truck” pojawi się znana osoba ze świata futbolu, która przedstawi mniej znane fakty ze swojej kariery. Opowie też o swoich hobby, idolach z najmłodszych lat czy ulubionych miejscach.
– „Foot Truck” to dla nas kompletne odwrócenie postrzegania YouTube’a przez środowisko dziennikarskie. Nasi kumple z branży z wiadomych przyczyn traktują to narzędzie jako dodatek do pracy redakcyjnej. My uważamy, że to treść naszej codziennej roboty. Nasz cotygodniowy program będziemy nagrywać w busie, którego wnętrze aranżujemy na specjalne studio. Jednak wciąż trwają nad nim prace, dlatego na początek wsadzamy widzów w wehikuł czasu i zabieramy w podróż – komentuje Łukasz Wiśniowski.
Nowe odcinki będą się pojawiały się kanale „Foot Truck” raz w tygodniu. W każdym odcinku pojawiać się będą stałe rubryki, m.in. „Prawda czy wyzywanie” i „Kłótnia”.
– Przez ostatnie lata naszej działalności w mediach sportowych pokazaliśmy, że lubimy przede wszystkim dziennikarstwo bez nadęcia, tworzone w luźnej konwencji, z dużą dozą humoru. I w tej stylistyce chcemy pokazywać w naszych materiałach piłkarzy, którzy często przedstawiani są z niepotrzebnym patosem. A to przecież normalni goście, czasami tylko ubrani w lepsze ciuchy – dodaje Kuba Polkowski.
Rozwój portfolio Grupy Abstra
To już piętnasty kanał w portfolio Grupy Abstra. - W tej chwili zależy nam przede wszystkim na zbudowaniu zasięgu i grupy odbiorców. Nie wykluczamy współprac komercyjnych w przyszłości, ale w tej chwili skupiamy się na treści i regularnym publikowaniu nowych filmów - mówi portalowi Wirualnemedia.pl Rafał Masny.
Procentowo jeszcze bardziej wzrosły przychody z innych kanałów należących do Abstra. Beksy osiągnęły wzrost z 76,1 tys. zł w okresie maj-grudzień 2016 roku do 690,2 tys. zł w ub.r., Nieprzygotowani - z 4,6 do 456,2 tys. zł, a Aleksandra Żuraw - z 55,6 do 390,2 tys. zł. Wpływy z kanału To Już Jutro wyniosły w ub.r. 134 tys. zł, a z Dla Pieniędzy - 33,1 tys. zł.
Dołącz do dyskusji: Łukasz Wiśniowski i Kuba Polkowski z Grupą Abstra zaczynają program youtube'owy „Foot Truck”