Marta Berto nową szefową komunikacji festiwalu Audioriver
Od października funkcję dyrektor public relations i marketingu festiwalu Audioriver objęła Marta Berto. Na stanowisku zastępuje Łukasza Naporę, który odchodzi z organizacji.
Berto będzie odpowiedzialna za całościowe działania komunikacyjne i marketingowe wokół festiwalu Audioriver. Raportuje do Piotra Orlicza-Rabiegi, prezes zarządu Fundacji Jest Akcja!, organizatora festiwalu.
Marta Berto ostatnio była związana z Salisbury Arts Centre w Wielkiej Brytanii, gdzie pełniła funkcję marketing and development managera. W przeszłości kierowała działaniami komunikacyjnymi Docs Against Gravity Film Festival, firmy dystrybucyjnej Against Gravity oraz Alchemy Film and Moving Image Festival w Szkocji. Współpracowała także m.in. z HBO Europe i Centrum Sztuki Współczesnej Zamek Ujazdowski.
Festiwal muzyki elektronicznej Audioriver co roku odbywa się w Płocku. W tegorocznej edycji wzięło udział 30 tys. osób.
Dołącz do dyskusji: Marta Berto nową szefową komunikacji festiwalu Audioriver