Marta Sawicka: z Moliera2 do Answear.com
Pracę w spółce e-commerce’owej Answear.com jako dyrektorka marketingu wizerunkowego zaczęła Marta Sawicka. Poprzednio była związana z Moliera2, a wcześniej z Grey Group i Bridge2Fun.
Marta Sawicka w Answear.com będzie odpowiadała za strategię marketingową i koordynację działań komunikacyjnych na wszystkich 12 rynkach, na których działa firma (oprócz Polski są to m.in. Czechy, Bułgaria, Rumunia, Chorwacja, Włochy).
- Dołączam do Answear w momencie, gdy otwiera nowy, pasjonujący rozdział. Firma jest pełna energii, ma śmiałe i ambitne plany na ten rok. Dla Chcę jej pomóc budować pozytywne doświadczenia z konsumentami i zapewnić jej wiodące w branży wyniki - podkreśla Sawicka.
Poprzednio Marta Sawicka przez 2,5 roku była dyrektorką zarządzającą e-commerce w spółce Moliera2 sprzedającej odzież luksusową. Wcześniej przez kilkanaście lat pracowała na stanowiskach dyrektorskich w agencjach reklamowych Grey Group i Bridge2Fun. Koordynowała kampanie dla takich firm jak m.in. Polkomtel, Kompania Piwowarska, Mastercard, Lotos i Showmax.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
W trzecim kwartale ub.r. grupa kapitałowa Answear.com zwiększyła rok do roku przychody z 233,49 do 273,21 mln zł, a jej wynik netto zmalał z 1,44 mln zł zysku do 8,26 mln zł straty.
Dołącz do dyskusji: Marta Sawicka: z Moliera2 do Answear.com
A swoją drogą moliera2 to chyba niezbyt dobra referencja bo za czasów Marty to dobre 30% sprzedaży stracili a strata grubo ponad 10 milionów złotych.
Ale w przeciwieństwie do poprzednika chyba da radę dogadać się z Bajołkiem ;-)
A swoją drogą moliera2 to chyba niezbyt dobra referencja bo za czasów Marty to dobre 30% sprzedaży stracili a strata grubo ponad 10 milionów złotych.
Ale w przeciwieństwie do poprzednika chyba da radę dogadać się z Bajołkiem ;-)