SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Max Factor zmienia strategię, stawia na komunikację do grupy kobiet po 35. roku życia

Marka kosmetyczna Max Factor, należąca do Coty, zmienia strategię komunikacji i stawia na nową grupę docelową -  kobiety po 35. roku życia. Zmianom towarzyszy nowa platforma komunikacyjna „You X Max Factor”, która będzie sukcesywnie wdrażana od początku przyszłego roku.

Eryka Sokólska Eryka Sokólska

Repozycjonowanie marki Max Factor ma na celu zmianę charakteru relacji marka-konsument i postawienie na nowo konsumentki w centrum. Grupą docelową marki będą kobiety, które ukończyły 35. rok życia. Tworzeniu nowej strategii towarzyszyła przewodnia myśl „celebrowania i uwalniania różnorodności piękna”.

Max Factor według nowej strategii będzie marką dla kobiety niezależnej, pewnej siebie, ambitnej i ceniącej rozwój. Z badań focusowych, przeprowadzonych przez Kantar Millward Brown wynika, że zaletą tego wieku i etapu w życiu jest doświadczenie i życiowa mądrość, które przekładają się na większą pewność siebie i satysfakcję. Kobiety 35+ dostrzegają wyraźną, pozytywną zmianę jaka w nich zaszła z wiekiem, co sprawia, że czują się lepiej teraz niż jako dwudziestoparoletnie dziewczyny, którymi były dekadę temu. W projekt zaangażowano Lidię Popiel (fotografkę), Erykę Sokólską (makijażystkę) oraz Annę Białek (badaczkę).

- Cała inicjatywa repozycjonowania jest globalna, ale w jej ramach staraliśmy się dopasować przekaz i komunikację do specyfiki naszego rynku. To właśnie dlatego wspólnie z agencją Millward Brown i badaczką panią Anną Białek przeprowadziliśmy badania fokusowe dotyczące kobiet 35+. Nasz przekaz nie byłby wiarygodny, gdybyśmy nie mówili o Polkach i o tym jakie są ich potrzeby jako kobiet ale i jako konsumentek. Dzięki repozycjonowaniu marki Max Factor wychodzimy naprzeciw potrzebom starszej grupy konsumenckiej - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Aleksandra Kujawska, senior director corporate affairs, Eastern Europe and Russia w Coty. 

Zmianom towarzyszyć będzie nowa platforma „You X Max Factor”, której wdrożenie i wielokanałowa komunikacja zaplanowano na początek przyszłego roku

- Korzystamy z wielu kanałów komunikacji. Wiemy, że nasze konsumentki intensywnie korzystają np. z Internetu, ale to nie ich jedyne ulubione medium – jest jeszcze prasa kobieca, bardzo ważna pozostaje telewizja. W ramach tego projektu ruszymy z szeroką, wielokanałową komunikacją - komentuje dla portalu Wirtualnemedia.pl Elżbieta Olszewska, brand manager Eastern Europe Max Factor.

Dołącz do dyskusji: Max Factor zmienia strategię, stawia na komunikację do grupy kobiet po 35. roku życia

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl