McDonald’s pierwszy raz reklamuje się w Polsce na Instagramie
Pod hasłem „Mam smaka na Maka” ruszyła pierwsza na polskim rynku, a także w całej Europie Środkowo-Wschodniej, kampania reklamowa sieci fast foodów McDonald’s prowadzona na Instagramie. Akcję przygotowały oraz realizują firmy OMD i DDB & Tribal.
Kampania na Instagramie ma charakter wizerunkowy, jej celem jest zbliżenie się marki do użytkowników. Działania są prowadzone pod hasłem „Mam smaka na Maka”, które jest sloganem przewodnim komunikacji marketingowej McDonald’s od maja br.
Akcja wystartowała 8 września. Za jej przygotowanie i przeprowadzenie odpowiadają agencja reklamowa DDB & Tribal i dom mediowy OMD.
Oferta reklamowa Instagrama tydzień temu została udostępniona na 30 nowych rynkach, m.in. w Polsce. Polscy marketerzy przyjęli to z zadowoleniem (przeczytaj komentarze dla Wirtualnemedia.pl).
Dołącz do dyskusji: McDonald’s pierwszy raz reklamuje się w Polsce na Instagramie