Michał Milowicz reklamuje „mój burger” w McDonald’s (wideo)
Sieć restauracji McDonald’s rozpoczęła konkurs „Mój burger” promujący oferowane przez nią burgery. Ambasadorem akcji i wspierającej ją kampanii reklamowej - realizowanej przez firmy DDB Warszawa i Macroscope OMD - jest Michał Milowicz.
Konkurs „Mój burger” jest rozgrywany w aplikacji dostępnej na stronie McDonalds.pl. Zadaniem uczestnika jest wybranie składników do swojego burgera i nadanie mu oryginalnej nazwy. Na wszystkie propozycje mogą głosować internauci poprzez facebookowe lajki. Autorzy 10 najpopularniejszych burgerów otrzymają po 1,111 tys. zł, a twórcy trzech propozycji wybranych przez jury - po 11,111 tys. zł.
Konkurs potrwa do 24 września. Za jego koncepcję i obsługę odpowiada agencja DDB Warszawa.
Akcję wspiera kampania reklamowa, w której aktor i piosenkarz Michał Milowicz wciela się w rolę prezentera dość zwariowanego teleturnieju, kojarzącego się trochę z „Kołem fortuny”. Poszczególne spoty zwracają uwagę na różne elementy konkursu.
Kampania reklamowa jest prowadzona przede wszystkim w telewizji i internecie.
Kreacją i produkcją reklam zajęła się agencja DDB Warszawa, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Macroscope OMD.
Dołącz do dyskusji: Michał Milowicz reklamuje „mój burger” w McDonald’s (wideo)