Michał Sieciński head of content & marketing w Going.
Michał Sieciński awansował na stanowisko head of content&marketing w agencji Going., a Tomasz Lisek został head of production&special projects. Do firmy dołączyli też Agnieszka Lipińska i Jakub Zakrzewski.
Michał Sieciński jest związany z Going. od 2019 roku. Do tej pory odpowiadał za kierowanie działaniami contentowymi, zarządzając pracami redakcji, social mediów i produkcji treści. Teraz jego kompetencje zostały poszerzone o performance marketing, a Sieciński objął stanowisko head of content & marketing. Jest związany z branżą kreatywną od 8 lat. Pracował jako kreatywny freelancer i copywriter, był związany z domem mediowym Wavemaker, gdzie jako spnior content manager odpowiadał za strategię, kreację i egzekucję kampanii oraz bieżącą komunikację największych światowych marek.
Tomasz Lisek head of production & special projects
Na stanowisko head of production & special projects awansował Tomasz Lisek, związany z Going. od dwóch lat. Zajmuje się wszystkimi działaniami niestandardowymi: od mniejszych wspierających działania brandowe marki po największe sesje zdjęciowe i kampanie marketingowe. Dodatkowo objął obszar kontroli wejścia i wizerunku załóg produkcyjnych oraz nadzór i egzekucję projektów na styku marek współpracujących z Going. Dotychczas koordynował takie aktywacje, jak CCC x Sprandi x Young Leosia, czy presale tras koncertowych PRO8L3Mu i Taco Hemingwaya dla BLIK. Jest też producentem wykonawczym widowiska “JIMEK Historia Polskiego Hip-Hopu”, które powstaje w całości z ramienia Going. Swoją 15-letnią karierę rozpoczynał jako kierownik produkcji w różnych stacjach telewizyjnych. Następnie w agencji BRAVE organizował m.in. festiwal H&M Loves Music. Czas wolny spędza w kuchni, przy dźwiękach ulubionej muzyki filmowej z kotem na kolanach.
Agnieszka Lipińska head of people and culture
Nowa head of people and culture, Agnieszka Lipińska to managerka z wieloletnim doświadczeniem w strategicznym zarządzaniu HR, pozyskiwaniem talentów, komunikacją wewnętrzną i employer brandingiem. Doświadczenie zdobywała w prestiżowych międzynarodowych organizacjach takich jak EY Poland, McCANN, czy Michael Page. W zmodyfikowanym dziale HR w Going. odpowiada za rozwój środowiska pracy, kierując się misją transformacji kultury organizacyjnej mocno osadzonej w wartościach i DNA marki.
Jakub Zakrzewski head of growth
Jakub Zakrzewski dołączył do Going. jako head of growth i odpowiada za wzrost liczby aktywnych użytkowników aplikacji mobilnej oraz jej dalszy rozwój. Posiada wieloletnie doświadczenie w szeroko pojętym marketingu, w szczególności w marketingu wzrostu. Tworzył i wdrażał strategie marketingowe oraz różnorodne taktyki promocyjne. Specjalizuje się zarówno w działaniach akwizycyjnych, jak i budowaniu lojalności wśród obecnych klientów. Wcześniej pracował między innymi w Uber Eats, gdzie odpowiadał za działania growth-marketingowe na rynku polskim. Doświadczenie zdobywał także m.in. w Orange przy marce nju mobile oraz w Grupie Eurocash.
Dołącz do dyskusji: Michał Sieciński head of content & marketing w Going.