Mikołaj Ciaś dyrektorem marketingu Coca-Cola Poland Services
Mikołaj Ciaś objął funkcję dyrektora marketingu w Coca-Cola Poland Services odpowiedzialnego za stworzenie i realizacje strategii marketingowych dla wszystkich marek z portfolio firmy w Polsce.
Powierzenie i skonsolidowanie całego portfela marek gazowanych i niegazowanych w rękach Mikołaja Ciasia jest efektem nowej strategii i podejścia firmy, mającej na celu uspójnienie struktury działu marketingu. Stanowisko dyrektora marketingu, które objął jest nową funkcją w firmie.
Z ustaleń Wirtualnemedia.pl wynika, że w ostatnim czasie w Coca-Coli kompetencje związane z zarządzaniem marketingiem były podzielone między dwóch menedżerów odpowiedzialnych za kategorie gazowane i niegazowane (za te pierwsze odpowiadał Mikołaj Ciaś) i nie było jednego stanowiska szefa marketingu na szczeblu dyrektora. Teraz firma zdecydowała o uspójnieniu struktury działu marketingu.
Mikolaj Ciaś ma długoletnie doświadczenie w branży FMCG. Od 2005 roku tworzy i realizuje strategie marek z portfolio firmy Coca-Cola. Pełnił funkcję senior marketing managera odpowiedzialnego za kategorię napojów gazowanych, w tym za marki Coca-Cola, Coca-Cola Zero, Coca-Cola Light, Sprite, Fanta, Kinley oraz innowacje w obrębie kategorii.
Był także odpowiedzialny za grupę marek Coca-Cola w regionie Europy Północnej i Centralnej obejmującym: Polske, Czechy, Słowacje oraz kraje Bałtyckie. Odpowiadał również za wprowadzenie marki Coca-Cola Zero na polski rynek.
Jako marketing & commercial activation manager zarządzał zespołem dedykowanym projektowi UEFA EURO 2012 w Polsce i na Ukrainie, będąc odpowiedzialnym za działania marketingowe, komunikacyjne i sponsoringowe w obu tych krajach.
Był także szefem kategorii napojów niegazowanych w Coca-Cola Poland Services i odpowiadał za budowanie pozycji marek Powerade, Nestea, Kropla Beskidu oraz Cappy.
Mikołaj Ciaś zanim dołączył do zespołu firmy Coca-Cola, swoje szlify i ponad szesnastoletnie doświadczenia zawodowe w sektorze FMCG zdobywał pracując w takich korporacjach, jak Unilever Polska (junior brand manager marketing) i Carlsberg Polska (brand manager), gdzie odpowiadał za marketing wielu marek.
Jest absolwentem Politechniki Warszawskiej, którą ukończył na Wydziale Inżynierii Środowiska z zakresu informacji i zarządzania. Jest także absolwentem kursów dla Kadry Zarządzającej w IMD Business School w Lozannie w Szwajcarii.
Dołącz do dyskusji: Mikołaj Ciaś dyrektorem marketingu Coca-Cola Poland Services