NapoleonCat.com z nowymi inwestorami i pracownikami, firma wyceniona na 3 mln zł
W CheeseCat, firmę oferującą system monitoringu serwisów społecznościowych NapoleonCat.com, zainwestowały fundusz Knowledge Hub i Fundacja Obserwatorium Zarządzania, a do jej kierownictwa dołączyli Katarzyna Michalewska, Marcin Woźniak i Ivan Hernandez.
Wraz z odsprzedaniem swoich udziałów funduszowi Knowledge Hub i Fundacji Obserwatorium Zarządzania firma CheeseCat zmieniła nazwę na Napoleon, a jej wycena została określona na poziomie 3 mln zł. Środki od inwestorów spółka zamierza przeznaczyć na dofinansowanie prac nad rozwojem platformy NapoleonCat.com oraz jej promocję w kraju i za granicą, z naciskiem na Amerykę Łacińską, w której firma ma już pierwszych klientów. Napoleon nie informuje przy tym, jaką część jego udziałów kupili inwestorzy i ile za to zapłacili.
- Połączenie innowacyjnego produktu oferowanego w szybko rosnącym segmencie rynku z doświadczoną kadrą zarządzającą i zdolnym zespołem entuzjastów mediów społecznościowych, przekonuje nas, że Napoleon jest w stanie osiągnąć znaczącą pozycję nie tylko na rynku lokalnym, ale także za granicą. Dowodzi tego fakt, iż spółka szybko osiągnęła dodatni wynik finansowy i zdobyła pierwszych klientów poza granicami Polski - przekonuje Marcin Woźniak, współwłaściciel Knowledge Hub (wcześniej związany przez wiele lat z grupą ARBOmedia, od początku br. działającą jako Goldbach Audience).
Prezesem i CEO Napoleona został Grzegorz Berezowski, zajmujący poprzednio te same stanowiska w CheeseCat. Jednocześnie do firmy dołączyła Katarzyna Michalewska, która jako dyrektora operacyjnego będzie odpowiadać za bieżącą działalność oraz rozwój sprzedaży agencyjnej w kraju. Wcześniej pracowała w firmach MMT Management i Redmobile, gdzie zajmowała się zarządzaniem strukturami sprzedaży i rozwojem biznesu. Natomiast w radzie nadzorczej Napoleona znaleźli się Marcin Woźniak oraz Ivan Hernandez. Nowe osoby dołączyły też do wszystkich działów spółki: deweloperskiego, consultingowego i analitycznego.
- Obecnie wraz z dodatkowym 4-osobowym zespołem architektów informacji i user experience oraz designerów prowadzimy prace nad znaczącym usprawnieniem naszej platformy w obszarze użyteczności i wydajności - informuje Grzegorz Berezowski. - Przy pomocy NapoleonCat.com nasi klienci w Polsce i za granicą zarządzają ponad tysiącem fanpage’y, z których największe liczą kilkanaście milionów fanów, a zespoły je obsługujące - kilkadziesiąt osób. W odpowiedzi na zgłaszane przez nich zapotrzebowanie, rozwinęliśmy także, obok Facebooka, obsługę Twittera i YouTube'a - opisuje.
Przypomnijmy, że NapoleonCat.com stale współpracuje z portalem Wirtualnemedia.pl, przygotowując comiesięczne raporty o aktywności polskich firm i marek w czołowych serwisach społecznościowych, a także inne podobne analizy, np. opublikowany w tym tygodniu ranking najpopularniejszych dziennikarzy sportowych na Twitterze (zobacz szczegóły).
Dołącz do dyskusji: NapoleonCat.com z nowymi inwestorami i pracownikami, firma wyceniona na 3 mln zł