SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Nocowanie.pl za złotówkę pokaże reklamy miast i regionów Polski

Rozpoczęła się akcja "Nocowanie.pl wspiera turystykę krajową", w trakcie której serwis należący do Wirtualnej Polski za symboliczną złotówkę będzie realizować kampanie reklamowe dla miast i regionów z Polski.

W ramach akcji platforma turystyki krajowej Nocowanie.pl udostępnia powierzchnię reklamową o wartości 150 000 zł. Kampania kierowana jest do jednostek samorządu terytorialnego oraz  jednostek zajmujących się promocją turystyki (na szczeblu centralnym, regionalnym i lokalnym), w tym Regionalnych i Lokalnych Organizacji Turystycznych, Urzędów Wojewódzkich, Powiatów oraz Gmin.

Pośrednio działania kierowane są do przedsiębiorców działających w branży turystycznej na obszarze tych regionów i miejscowości, takich jak restauracje, hotele czy inne obiekty noclegowe.

Nocowanie.pl pomoże lokalnej turystce

Każdy podmiot, który zgłosi się do Nocowanie.pl, w ramach akcji może otrzymać kampanię reklamową na łamach portalu o wartości 1500 zł, za symboliczną złotówkę. Do wyboru są następujące formaty:  artykuł sponsorowany, baner w mailingu dla turystów i cykl postów na fanpage na Facebooku.

Zgłoszenia zbierane są do 29 listopada 2020 roku lub do wyczerpania puli pakietów reklamowych. Liczba pakietów reklamowych jest ograniczona - otrzyma je 100 pierwszych zgłoszeń spełniających wymogi akcji. Decyduje kolejność zgłoszeń. Formularz zgłoszeniowy można znaleźć na stronie Nocowanie.pl. Po weryfikacji zgłoszenia przedstawiciele serwisu będą zgłaszali się za zainteresowanych.

Dołącz do dyskusji: Nocowanie.pl za złotówkę pokaże reklamy miast i regionów Polski

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Gazela biznesu za złotówkę
Gazele biznesu wyliczyli sobie, że kampania jest warta 1500 zł. Kłopot w tym, że klient nie czai tej wyceny. Skoro nikt nie zechce wydać takiej kwoty na jakże cenny produkt reklamowy to można zejść do złotówki, ale jaka jest jakość reklamy za złotówkę?
0 0
odpowiedź