SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Nowe osoby w Bonnier Business Polska

Justyna Lorenc, Filip Szczepański i Damian Woźnicki pojawili się wdziale marketingu i biurze reklamy Bonnier Business Polska wydawcym.in. "Pulsu Biznesu".

Justyna Lorenc została kierownikiem ds. badań i analiz - tonowe stanowisko w wydawnictwie. Przez ostatnie pięć lat JustynaLorenc zajmowała się badaniami tytułów prasowych będących wportfolio Axel Springer Polska. Jest absolwentką SGH, ukończyłatakże studia podyplomowe z dziedziny badań marketingowych naUniwersytecie Jagiellońskim.

Filip Szczepański objął stanowisko zastępcy dyrektora handlowegow dziale reklamy "PB". Z mediami związany jest od ośmiu lat. Do"Pulsu Biznesu" przyszedł z "Życia Warszawy", gdzie przez dwa latabył dyrektorem biura reklamy i ogłoszeń. Wcześniej pracował m.in. wwarszawskim Radiu Kolor, przez pierwsze cztery lata jako accountmanager, później dyrektor handlowy.

Do biura reklamy dołączył również Damian Woźnicki. Będzie pracowałw grupie key accountów. Ostatnie 4 lata spędził w Axel SpringerPolska, gdzie pracował najpierw jako handlowiec, później jako szefjednej z grup sprzedaży. Wprowadzał na rynek m.in. "Fakt" i"Dziennik". Wcześniej przez 9 lat pracował w Media Express gdzieprzeszedł przez wszystkie szczeble kariery w biurze reklamy.

Dołącz do dyskusji: Nowe osoby w Bonnier Business Polska

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl