Nowa woda marki Oshee, na butelkach i w reklamach Iga Świątek
Polska marka napojów izotonicznych i funkcjonalnych Oshee prezentuje najnowszą serię Oshee Vitamin Water z wodą kokosową. Produkty powstały przy współpracy merytorycznej z najlepszą na świecie tenisistką Igą Świątek i jej sztabem - Tomaszem Wiktorowskim, Darią Abramowicz oraz Maciejem Ryszczukiem.
Napoje Oshee Vitamin Water zostały przygotowane, by odpowiadać zarówno na potrzeby profesjonalnych sportowców, jak i amatorów aktywności fizycznej i konsumentów szukających dobrze nawadniających napojów. Oshee Vitamin Water zawierają 15 kcal w 100 ml napoju.
- Oshee ma bogatą historię współpracy z najlepszymi polskimi sportowcami, którzy odnoszą sukcesy na arenie międzynarodowej. Według nas Iga jest dziś absolutnym numerem jeden w polskim sporcie, posiada cechy, które według nas całkowicie wypełniają definicję idealnej ambasadorki Oshee. Dla nas oprócz osiągnięć sportowych liczy się osobowość. Iga ma fantastyczną osobowość, jest bardzo dojrzała, świadoma, wie czego chce, jest skromna - chwalił tenisistkę na spotkaniu medialnym prezes firmy Paweł Jacaszek. - Miks osiągnięć sportowych i osobowości z naszego punktu widzenia spełnia wszystkie warunki i jest numerem jeden, jeśli chodzi o możliwości współpracy - dodawał CEO Oshee.
Napoje opracowano w dwóch wersjach smakowych: Cytryna-Limonka oraz Truskawka-Melon - zawierają wodę kokosową, witaminę C, witaminę B6, niacynę, biotynę oraz elektrolity: magnez i potas. Nie zawierają konserwantów i aromatów smakowych Produkty pojawią się na półkach sklepowych już na początku lipca. Napoje będą dystrybuowane nie tylko w Polsce, ale i na wszystkich pozostałych rynkach, gdzie działa Oshee - czyli w ponad 50 krajach.
Iga Świątek współtworzyła ze swoim teamem Oshee Vitamin Wate
Twarzą Oshee Vitamin Wate została globalna ambasadorka Oshee Iga Świątek oraz jej sztab - trener Tomasz Wiktorowski, trener przygotowania fizycznego Maciej Ryszczuk oraz psycholożka Daria Abramowicz. Podczas konferencji prasowej prezentującej produkty zdradzono, że prace nad wspólnymi produktami sztabu liderki kobiecego tenisa i Oshee trwały około pół roku. Wszystkie napoje były osobiście testowane przez Świątek i jej team.
- Dążymy z firmą do tego samego celu. Bardzo się cieszę, że mogę wprowadzić swoje napoje, które trafią może do szerszego grona odbiorców, ale i tenisistów. Napoje funkcjonalne są bardzo ważne w życiu sportowców, sama z nich korzystam. Cieszę się, że mogę pokazać ludziom, jak, ile i co powinni pić - mówiła na konferencji prasowej Iga Świątek.
Kampania reklamowa nowych produktów startuje w tym tygodniu i obejmie telewizję, digtal, media społecznościowe (w tym kanały Igi Świątek), kino i outdoor. Na potrzeby kampanii powstał spot reklamowy.
Kampanię przygotował zespół marketingu Oshee. Planowaniem i zakupem mediów zajmuje się dom mediowy Mediahub. Za produkcję spotu odpowiada Lemon Film, reżyserem jest Maciej Bieliński.
- Oshee bardzo długo jest przy sporcie. Widzimy zależność - przy sportach zespołowych mnóstwo mówi się o indywidualnościach. Nie zawsze jednak przy sportach indywidualnych wspomina się o osobach na backstage, które niekoniecznie są włączane w puchary czy medale. Urzekło nas to, że Iga przy każdej okazji podkreśla rolę teamu. To było dla nas naturalne, by podjąć współpracę nie tylko z Igą, ale i jej zespołem - komentował na konferencji prasowej w warszawskiej fabryce Norblin Tadeusz Czarniecki, CMO marki Oshee.
Iga Świątek ambasadorką Oshee
Iga jako ambasadorka Oshee, od tego roku korzysta z produktów marki podczas zawodów (jeśli zezwalają an to zasady turniejów WTA) i treningów. Jej dotychczasową dietę uzupełniły napoje izotoniczne zawierające witaminy oraz batony proteinowe stworzone z myślą o sportowcach. Wszystkie produkty, których używa Iga Świątek, zostały zatwierdzone przez jej sztab szkoleniowy, dietetyka oraz osobistego lekarza.
W przeszłości Oshee współpracowało z Robertem Lewandowskim, Tomaszem piątkiem czy Joanną Jędrzejczyk. Do końca 2022 roku maka była sponsorem piłkarskiej reprezentacji Polski w piłce nożnej.
Dołącz do dyskusji: Nowa woda marki Oshee, na butelkach i w reklamach Iga Świątek