SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Hand Made realizuje telewizyjną kampanię Pirolam Szampon

Agencja Hand Made odpowiada za koncepcję kreatywną oraz nadzór nad produkcją nowego spotu marki szamponu przeciwłupieżowego Pirolam (Polpharma).

Kampania ma na celu wyróżnienie głównego benefitu produktu Pirolam Szampon, którym jest podwójne działanie - zwalczanie łupieżu i pielęgnacja włosów. Dzięki temu konsumentki nie muszą wybierać pomiędzy skutecznością działania a pięknym wyglądem.

W spocie w kreatywny sposób wykorzystano zabieg znany z formatów typu Shorts czy Reels znany z mediów społecznościowych.

Koncepcję kreatywną spotu przygotowała agencja Hand Made, odpowiadająca również za nadzór realizacyjny.

- W procesie przetargowym zdecydowaliśmy się na wybór koncepcji przygotowanej przez Hand Made. Przekonała nas wizja, która łączy w sobie najważniejsze cechy produktu. Co więcej, produkcja wpisuje się w panujące obecnie w reklamie trendy, które wykorzystują dobrze znane formaty z mediów społecznościowych. Realizacja kampanii została przeprowadzona na najwyższym poziomie - komentuje Martyna Bartczak, category marketing manager w Polpharma.

To kolejna już realizacja agencji dla koncernu Polpharma. W poprzednich latach agencja odpowiadała za telewizyjne kampanie Famotydyny Ranigast i Pyralginy.

Dołącz do dyskusji: Hand Made realizuje telewizyjną kampanię Pirolam Szampon

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl