Łomża żartuje z reklam Tyskiego z Dorocińskim i Fronczewskim. „Do mnie też możecie mówić na TY”
W nowym spocie piwa Łomża (produkowanego przez Van Pur) Adam Woronowicz żartobliwie odnosi się do tego, że nowymi bohaterami reklam piwa Tyskie pod hasłem „Jesteśmy na TY” są Marcin Dorociński i Piotr Fronczewski. - Do mnie też możecie mówić na TY. Ale do nich to Pan Łomżunia raczej nie - stwierdza.
Spot piwa Łomża jest utrzymany w konwencji obowiązującej w reklamach marki od dwóch lat: Adam Woronowicz odpoczywając na urlopie poza miastem, w specyficzny sposób opowiada, jak promowane piwo pomaga mu w relaksie. Komunikacja jest prowadzona pod hasłem „W swoim tempie”.
W nowej reklamie Woronowicz mówi, że „koleżkowie po fachu chyba pozazdrościli”. - Do nich do każden jeden może na TY mawiać, no to utyskujo na braki w szacunku - ocenia, zaznaczając, że do niego wszyscy zwracają się „Pan Łomżunia”.
- Nie no, żartowałem. Jaja sobie robię, do mnie też możecie mówić na TY. Ale do nich to Pan Łomżunia raczej nie - stwierdza.
Od lutego br. w kampanii piwa Tyskie (Kompania Piwowarska) występują Piotr Fronczewski i Marcin Dorociński, równocześnie hasło główne marki zmieniono z „Przejdźmy na TY” na „Jesteśmy na TY”. Wyemitowano jak dotąd kilka spotów z ich udziałem, m.in. nawiązujący do sponsorowania przez markę piłkarskiej reprezentacji Polski oraz nagrany podczas castingu.
Ponadto od czerwca bohaterami serii reklam Tyskiego są dziennikarze piłkarscy Mateusz Borek i Dariusz Szpakowski. Z kolei pod koniec kwietnia w sklepach pojawiła się specjalna edycja Tyskiego z wizerunkiem Kanału Sportowego, wspierała to kampania z udziałem głównych twórców Kanału: Borka, Smokowskiego, Pola i Krzysztofa Stanowskiego.
Pod koniec marca na profilu facebookwym Tyskiego pojawiło się zaproszenie skierowane do piwa Żywiec (Grupa Żywiec): "Puk Puk Ż Cho na TY". To odpowiedź Tyskiego na nową akcję marketingową konkurencyjnej marki.
Z kolei w kwietniu ruszyła kampania reklamowa piwa Żubr pod hasłem “Żubr przegania żywiec”. Zdaniem wielu odbiorców to odwołanie do piwa Żywiec. Przy czym Kompania Piwowarska podkreśliła, że Żubr to lider sprzedażowy segmentu piwnego z tak dużą przewagą, że "nie ma konkurenta, którego musiałby przeganiać".
Loteria promuje piwo Łomża
Nowy spot piwa Łomża to część tegorocznej, letniej kampanii, która obejmuje m.in. loterię zaplanowaną od początku maja do 3 września. W akcji należy wpisać kod spod kapsla lub zawleczki, żeby sprawdzić, czy zdobyło się nagrodę. W puli są m.in. cztery przyczepy kempingowe, a także nagrody pieniężne i bony turystyczne.
Za kreację kampanii piwa Łomżą odpowiada agencja Brasil.
Dołącz do dyskusji: Łomża żartuje z reklam Tyskiego z Dorocińskim i Fronczewskim. „Do mnie też możecie mówić na TY”