Platinium Cast wygrywa przetarg Grupy Luxottica
Platinium Cast z początkiem czerwca rozpoczyna współpracę z Grupą Luxottica, producentem i dystrybutorem okularów kilku marek premium. To efekt wygranego przetargu.
W ogłoszonym przez Luxottica przetargu, dotyczącym działań PR, prowadzenia showroomu oraz współpracy z influencerami, wzięły udział trzy agencje (marketer nie podaje ich nazw).
W ramach współpracy z Luxotticą, za kompleksową i długoterminową obsługę marek z Grupy Luxottica odpowiedzialna będzie Magdalena Musiał z całym zespołem. Całość nadzoruje Agata Brodzka, dyrektor zarządzająca agencji.
Luxottica Group jest producentem i wyłącznym dystrybutorem okularów następujących marek: Ray-Ban, Vogue Eyewear, Oakley, Persol, Arnette, Alain Mikli, Prada, Dolce&Gabbana, Miu Miu, Chanel i inne.
Dołącz do dyskusji: Platinium Cast wygrywa przetarg Grupy Luxottica