Publicis Commerce wygrywa przetarg sklepu Duka.com
Agencja marketingu efektywnościowego Performics i eksperci Publicis Commerce zajmą się kompleksową obsługą sklepu internetowego Duka.com. Współpraca została nawiązana w wyniku przetargu.
Performics wraz z Publicis Commerce będą odpowiadać za długofalową obsługę Duka.com w obszarach performance marketingu, afiliacji, google searchu, reklamy displayowej, content marketingu (blog) oraz UX, SEO, marketing automation i analityki wspierającymi uruchomienie sklepu na nowej platformie e-commerce’owej.
Nawiązanie współpracy poprzedzone zostało przetargiem, w którym brało udział kilka agencji. Ich nazwy nie zostały ujawnione.
- Najważniejsza przy wyborze nowego partnera była kompleksowość kluczowych dla nas kompetencji commerce’owych i digitalowych, ale także zrozumienie naszych potrzeb biznesowych, nastawienie na budowanie partnerskich relacji i gotowość do wzięcia odpowiedzialności za wyniki działań – powiedziała Daria Szajnar, zastępca dyrektora generalnego w Duka International SA.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
Marka Duka, obejmująca designerskie akcesoria wyposażenia wnętrz i gospodarstwa domowego, jest obecna w Polsce od 1999 r. Firma posiada ponad 60 salonów sprzedażowych w głównych centrach handlowych całego kraju. Oprócz rynku polskiego obecna jest również w Bułgarii, Rumunii, Ukrainie, Kazachstanie, Gruzji, Litwie, Białorusi i Grecji.
Dołącz do dyskusji: Publicis Commerce wygrywa przetarg sklepu Duka.com