Radosław Miklaszewski odpowiada za rozwój kategorii „360” w Human To Business
Radosław Miklaszewski, po ponad dwudziestu latach pracy w branży komunikacji marketingowej, zmienia obszar działań biznesowych i dołącza do Human To Business, firmy zajmującej się consultingiem i doradztwem personalnym.
Miklaszewski jako business partner będzie odpowiadał za implementację i rozwój nowopowstającej kategorii “360” działającej w ramach Human To Business dedykowanej szeroko pojętemu rynkowi komunikacji marketingowej. Do jego obowiązków należy m.in. współpraca z marketerami, mediami, wyspecjalizowanymi agencjami, domami mediowymi i firmami badawczymi.
Radosław Miklaszewski z końcem października rozstał się z Grupą Walk, w której pracował cztery lata jako CEO i partner. Zrezygnował też z funkcji członka zarządu Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR.
Przed dołączeniem do Grupy Walk, Miklaszewski przez siedem lat był dyrektorem zarządzającym agencji reklamowej TBWA. Wcześniej pracował też m.in. w domu mediowym OMD.
Dołącz do dyskusji: Radosław Miklaszewski odpowiada za rozwój kategorii „360” w Human To Business