SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Imprezy urodzinowe, przebojowe firmy i hity wszech czasów w letniej ramówce RMF FM

W piątek rusza letnia ramówka radia RMF FM, pod hasłem „To jest Wasze lato w RMF FM!”. Rozgłośnia zaprasza słuchaczy do współtworzenia audycji, promowania talentów, wspólnej zabawy i do udziału w konkursach.

Na początek wakacji, w piątek 26 czerwca, o godz. 20.00 na facebookowym profilu RMF FM będzie można uczestniczyć w koncercie Ellie Goulding. Na dwa miesiące letnich wakacji radiowcy przygotowali znacznie więcej atrakcji. Będzie kilka nowych interaktywnych zabaw: jedną z nich jest „Twoje 5 min. w RMF FM!”.  Słuchacze zgłaszają się do udziału w zabawie wysyłając piosenki z playlisty we własnym wykonaniu. Wybrane filmiki z utworami będą prezentowane na stronie rmf.fm, a interpretacje, które wygrają w głosowaniu, otrzymają promocję na facebookowej stronie i Instagramie stacji. Nagrodą główną jest udział w Poplista Livesession.

Kolejną audycją tworzoną latem przez Słuchaczy będzie „Wielkie notowanie wakacyjnego hitu wszech czasów!”. Spośród 100 hitów wakacyjnych emitowanych na antenie 27 czerwca słuchacze wybiorą hit wszech czasów. Najciekawsze wspomnienia z nimi związane zostaną wyemitowane na antenie.

W wakacyjne czwartki na antenie radia będą prezentowane urodzinowe imprezy-niespodzianki. Radio w porozumieniu z przyjaciółmi słuchacza, który obchodzi tego dnia urodziny, przygotowuje takie wydarzenie. RMF FM nagra dla niego życzenia w formie piosenki lub wierszyka, przyjaciele nagrają filmiki, które zostaną opublikowane na Facebooku i w urodzinowej galerii na stronie internetowej radia. O poranku prowadzący program na żywo zadzwonią do jubilata z pobudką i życzeniami, dedykując mu piosenki i inicjując wielką imprezę urodzinową.

Innym elementem letniej ramówki będzie piątkowa „Zabawa w RMF FM” (godz. 12.15).  Stacja zachęca słuchaczy do spontanicznych kontaktów, dzielenia się aktualnościami i ważnymi dla nich sprawami.

„Przebojowa firma RMF FM” w wakacje rusza w Polskę. Reporterzy będę odwiedzać lokalne sklepy, restauracje, kwiaciarnie czy zakłady fryzjerskie i w porozumieniu z właścicielami zapraszać na kawę, obiad, fryzjerskie metamorfozy, za które zapłaci  RMF FM w ramach wakacyjnej promocji.

Od marca do maja 2020 roku udział RMF FM w rynku słuchalności radia w grupie wiekowej 15-75 lat wyniósł 30,6 proc.

Dołącz do dyskusji: Imprezy urodzinowe, przebojowe firmy i hity wszech czasów w letniej ramówce RMF FM

15 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Jacek
RMF FM muzyka najlepsza pod słońcem:)
Do tego co roku interesujące audycje w wakacje. Konkurencja daleko w tyle.
odpowiedź
User
XYZ
Nie wiem jak to co proponuje RMF można nazwać audycjami
odpowiedź
User
hahahh
Brajanki i Dżeskiki będą się cieszyć.
odpowiedź