SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

RMF FM reklamuje „‘Fakty’ bez zbędnych dopowiedzeń”, odcina się od aluzji do konkurencyjnych stacji

W nowej kampanii reklamowej „Faktów” w RMF FM wykorzystywane jest hasło „Tylko ‘Fakty” - bez zbędnych dopowiedzeń”. Nadawca stacji przekonuje, że nie jest to aluzja do programów informacyjnych innych rozgłośni.

Akcja reklamująca „Fakty” RMF FM ruszyła z początkiem czerwca i potrwa z różnym natężeniem do końca br. Obejmuje różne tytuły prasowe, m.in. tygodniki opinii.

Jedna z reklam jest oparta na haśle: „Tylko ‘Fakty” - bez zbędnych dopowiedzeń”. Rzecznik Grupy RMF Maciej Brzozowski przekazał portalowi Wirtualnemedia.pl, że nie było ono wcześniej wykorzystywane w komunikacji marketingowej RMF FM.

Czy to aluzja do programów informacyjnych innych rozgłośni? - Przez slogan chcemy wyrazić to, co jest napisane. Nic mi nie wiadomo o jakiś zawoalowanych intencjach - stwierdził Maciej Brzozowski.

Według części publicystów od kiedy w styczniu br. po nowelizacji ustawy medialnej zmieniły się władze Polskiego Radia, w programach informacyjnych i publicystycznych eksponowane są wiadomości korzystne dla obozu rządzącego. Z publicznym nadawcą rozstało się w ostatnich miesiącach kilkanaście osób prowadzących takie audycje, np. w zeszłym tygodniu z Trójką pożegnał się Marcin Zaborski, a w połowie czerwca z Jedynki odeszła Zuzanna Dąbrowska. Z kolei z początkiem maja dziennikarzy czytających serwisy informacyjne w Trójce przesunięto do Informacyjnej Agencji Radiowej, jednocześnie zwolniono kierownik redakcji aktualności Grażynę Mędrzycką-Gęsicką i jej zastępcę Tomasza Ławnickiego.

Z drugiej strony nadmiernie krytyczny stosunek do obecnej władzy zarzuca się Radiu TOK FM, należącemu do wydawców „Gazety Wyborczej” i „Polityki”. Oba tytuły mocno wspierają środowiska opozycyjne, obszernie relacjonują działania Komitetu Obrony Demokracji, zaangażowały się w powstanie serwisu dziennikarstwa śledczego OKO.press, w którym pracują związani z nimi dziennikarze. Dwa miesiące temu antyrządowe nastawienie publicystów najczęściej goszczących w TOK FM sparodiował na antenie tej stacji Łukasz Warzecha.

Według badania Radio Track w drugim kwartale br. udział RMF FM w rynku radiowym pod względem słuchalności wyniósł 25,4 proc.

Dołącz do dyskusji: RMF FM reklamuje „‘Fakty’ bez zbędnych dopowiedzeń”, odcina się od aluzji do konkurencyjnych stacji

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Pszczoła
Ach, to obiektywne radio z tradycją noworocznych życzeń od ojca założyciela - Polski bez lewicy. Marzenie Tyczyńskiego się spełniło, alleluja, alleluja
odpowiedź
User
Obserwator
Twarzą Faktów RMF może być P. Ziemiec, jako typowy przedstawiciel nurtu "bez dopowiedzeń".
odpowiedź
User
Anna
Twarzą Bogdan Zalewski- Fakty bez dopowiedzeń, a dopowiedzeń poszukaj na jego blogu :)
Powiedzieć o nim zwolennik obecnej władzy, to nic nie powiedzieć.
Czy dla równowagi podacie mi nazwisko jakiegoś lewicującego redaktora z Kopca?
odpowiedź