S4 Capital kupuje firmy analityczne ConversionWorks i Datalicious Korea
Należąca do Martina Sorrella spółka S4 Capital kupiła dwie zajmujące się analityką firmy: brytyjską ConversionWorks i koreańską Datalicious Korea.
Poprzez te akwizycje Martin Sorrell chce wzmocnić pozycję spółki MightyHive (należy do S4 Capital) w obszarze analityk. Spółka kupiła specjalizującą się w analizie cyfrowej brytyjską firmę ConversionWorks oraz dostawcę danych i analiz z Korei Południowej firmę Datalicious Korea.Należąca do Martina Sorrella spółka S4 Capital kupiła dwie zajmujące się analityką firmy: brytyjską ConversionWorks i koreańską Datalicious Korea.
Firma ConversionWorks specjalizuje się w dziedzinie analityki cyfrowej, licytowanych mediów i nauki o danych. Kieruje nią Russell Sutton, a wśród jej klientów są m.in. Diageo, Schuh i giffgaff.
Datalicious Korea jest partnerem Google Analytics, firmą dowodzi jej założyciel Sun-Young Kim. Firma zdobyła uznanie wśród takich klientów, jak Samsung, Adidas i Lotte w zakresie analiz, zwrotu z inwestycji w mediach społecznościowych i zarządzania relacjami z klientami społecznościowymi.
Obie te firmy zmienią nazwy na MightyHive, a ich szefowie pozostaną na swoich stanowiskach. - Dane i analityka stanowią sedno naszego nowego modelu i cieszymy się na współpracę z naszymi klientami w Europie i regionie Azji i Pacyfiku, którzy inwestują w głębsze, oparte na danych treści i możliwości programowe - powiedział cytowany w komunikacie Martin Sorrell.
Firmy nie ujawniają kwot transakcji.
MightyHive należy do S4 Capital od 2018 roku.
Dołącz do dyskusji: S4 Capital kupuje firmy analityczne ConversionWorks i Datalicious Korea