Serwis „Pulsu Biznesu” i nowi managerowie w BizOn media
Do sieci BizOn media dołączył PB.pl, internetowy serwis „Pulsu Biznesu”. Natomiast pracę w zespole obsługującym sieć rozpoczęli Mariusz Miedziałowski i Dominik Dębski.
W ramach umowy z PB.pl BizOn media zyskała wyłączność na sprzedaż powierzchni reklamowej w tym serwisie na rynku sieciowym. Obecnie całościowy zasięg sieci wynosi 6,8 mln użytkowników miesięcznie. Dotychczas BizOn media oferowała PB.pl na zasadzie sprzedaży brokerskiej.
Jednocześnie pracę w BizOn media rozpoczęli Mariusz Miedziałowski (na zdjęciu z lewej) i Dominik Dębski. Miedziałowski objął stanowisko szefa działu agencyjnego, a ponadto będzie p.o. head of BizOn media, w zastępstwie przebywającej na urlopie macierzyńskim Pauliny Bechcickiej. Będzie odpowiadał za współpracę z agencjami i klientami końcowymi sieci, pokieruje również rozwojem produktów i działaniami operacyjnymi oraz będzie nadzorował 7-osobowy zespół obsługujący sieć.
Miedziałowski pracował już w BizOn media w latach 2008–2010, zajmując stanowisko account executive. Później przez rok pełnił funkcję head of sales w firmie 10K Media.
Natomiast Dominik Dębski objął w BizOn media stanowisko head of new business. Będzie zajmował się obsługą dotychczasowych klientów sieci oraz pozyskiwaniem nowych budżetów. Dębski wcześniej pracował jako szef działu agencyjnego w Ad-vice, odpowiadając m.in. za kreowanie marki tej sieci w Polsce, a od maja 2009 roku również za kompleksowe rozwiązania e-marketingowe dedykowane klientom bezpośrednim.
Dołącz do dyskusji: Serwis „Pulsu Biznesu” i nowi managerowie w BizOn media