SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Sigma Bis z kolejnym zleceniem Kancelarii Premiera. Budżet to 4 mln zł

Agencja mediowa Sigma Bis, należąca do PKN Orlen i Grupy PZU wygrała przetarg Kancelarii Prezesa Rady Ministra na zakup powierzchni reklamowej w prasie - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Zajmie się obsługą budżetu w kwocie 4 mln zł.

Sigma Bis, wspólna agencja mediowa PKN Orlen i PZU wygrała przetarg na zakup powierzchni reklamowej w prasie drukowanej na potrzeby kampanii społecznych i informacyjnych realizowanych przez Kancelarię Premiera.

Pokonała w nim trzy konkurencyjne agencje: Euvic Media, Media Group i Mexad.

Umowa KPRM z Sigmą Bis zostanie zawarta do połowy grudnia br., albo do wyczerpania łącznego "maksymalnego wynagrodzenia", wynikającego z realizacji umowy.

Budżet podstawowy wynosi 2 mln zł brutto (z VAT). Jednak KPRM przewiduje możliwość skorzystania z tzw. Prawa opcji, w postaci zwiększenia kwoty na wynagrodzenie o dodatkowe 2 mln zł, czyli do maksymalnie 4 mln zł. Taka sytuacja może zaistnieć gdy kwota podstawowa przeznaczona na realizację zamówienia zostanie wyczerpana przed 15 grudnia, a KPRM uzna, że konieczne jest przeprowadzanie dodatkowych kampanii informacyjnych dotyczących programów rządowych.

To już kolejna wygrana Sigmy Bis w przetargach organizowanych przez KPRM.

W kwietniu br. Kancelaria Premiera wybrała tę agencję do prowadzenia jej kampanii w internecie, wcześniej Sigma Bis wygrała przetarg na obsługę kampanii w prasie, a także na nośnikach reklamy zewnętrznej.

 

 

Dołącz do dyskusji: Sigma Bis z kolejnym zleceniem Kancelarii Premiera. Budżet to 4 mln zł

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Leon
A to ci niespodzianka :D
0 0
odpowiedź
User
Baron Harkonen
Z raączki do rączki i wszystkie pisiorki zadowolone
0 0
odpowiedź
User
AS
#rodzinanaswoim
0 0
odpowiedź