„Słodko i wytrawnie” w kolejnej kampanii słodyczy Wedel (wideo)
Startuje następna odsłona kampanii reklamowej „W kuchni z E.Wedel” obejmującej m.in. mini program „Słodko i wytrawnie” w TVP2. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy Grandes Kochonos, OMD, Cosmo i 24/7 Communication.
W ramach akcji na stronie Wedel.pl działa zakładka z radami i przepisami na różne potrawy (desery, dania główne i słone przystawki) z wykorzystaniem produktów marki Wedel. Ponadto dostępna jest tam interaktywna aplikacja, dzięki której użytkownicy mogą przygotować potrawy razem z mistrzynią czekolady Joanną Profus, oraz prowadzony jest konkursie, w którym do wygrania są m.in. warsztaty kulinarne.
Kampania obejmuje również nową serię programu „Słodko i wytrawnie” prowadzonego przez Joannę Profus wspólnie z dziennikarką kulinarną Agnieszką Kozak. Jego pierwszy sezon był pokazywany w grudniu ub.r. (więcej na ten temat). 10 nowych odcinków zostanie pokazane od 23 marca do 2 kwietnia ok. godz. 20:00 w TVP2.
Ponadto w głównych i tematycznych kanałach telewizyjnych emitowana jest 30-sekundowa reklama.
Przygotowaniem spotu telewizyjnego zajęła się agencja reklamowa Grandes Kochonos, za zakup mediów odpowiada dom mediowy OMD, za działania w internecie - agencja Cosmo, natomiast aktywności public relations realizuje agencja 24/7 Communication.
Dołącz do dyskusji: „Słodko i wytrawnie” w kolejnej kampanii słodyczy Wedel (wideo)