SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Spada sprzedaż prasy młodzieżowej

Liderem sprzedaży wśród miesięczników młodzieżowych w lutym 2009roku był magazyn "Fun Club" (Wydawnictwo Bauer). Największy spadeksprzedaży zanotował "Twist" (Wydawnictwo Bauer) - w dół o 32 proc.

Sprzedaż ogółem "Fun Club" w lutym 2009 r.wyniosła 133 654 egz. i była o 8 proc. wyższa niż w analogicznymmiesiącu 2008 roku - wynika z danych Związku Kontroli DystrybucjiPrasy opracowanych przez portalWirtualnemedia.pl.

Na drugim miejscu znalazł się magazyn "Popcorn" (AxelSpringer Polska), który w lutym b.r. sprzedał się w ilości 125 471 egz. (spadek o 7 proc.), a na pozycji trzeciejuplasował się "Dziewczyna" (Axel Springer Polska)ze sprzedażą ogółem na poziomie 110 969 egz. (spadek o 15proc.).

luty


2009

2008

ZKDPSprzedażogółem
FunClub133 654123 532
Popcorn125 471135 617
Dziewczyna110 969129 432
Twist103 813152 312
13Magazyn Szczęśliwej Nastolatki65 22175 128

Porównując dane z lutego b.r. do danych z poprzedniego miesiąca,widać, że wzrosła sprzedaży większości miesięczników.

2009/2008


luty

styczeń

ZKDP

Sprzedaż ogółem

Fun Club133 654122 428
Popcorn125 471111 143
Dziewczyna110 96992 700
Twist103 813162 452
13 Magazyn SzczęśliwejNastolatki65 22179 353

Dołącz do dyskusji: Spada sprzedaż prasy młodzieżowej

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl