„Tele Tydzień” i „Tele Świat” liderami sprzedaży wśród pism telewizyjnych
Liderem średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników telewizyjnych w listopadzie 2018 roku był „Tele Tydzień”. Z kolei na czele dwutygodników znalazł się „Tele Świat” - dane ZKDP pism telewizyjnych w raporcie Wirtualnemedia.pl.
Średnia sprzedaż ogółem „Tele Tygodnia” (Wydawnictwo Bauer) w listopadzie 2018 roku uplasowała się na poziomie 648 714 egz., co oznacza spadek względem analogicznego miesiąca poprzedniego roku o 9,98 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Drugą lokatę zajął inny tygodnik Wydawnictwa Bauer - „To & Owo”, którego średnia sprzedaż ogółem w analizowanym okresie zmniejszyła się o 8,50 proc. i ustabilizowała się na poziomie 259 669 egz.
Podium zamyka „Kurier TV” (Wydawnictwo Bauer). Jego średni wynik w listopadzie ub.r. wyniósł 114 067 egz., po spadku o 13,17 proc. - największym w zestawieniu tygodników i dwutygodników telewizyjnych.
Na ostatnim (czwartym) miejscu sklasyfikowany został magazyn „Program TV” (Oficyna Wydawnicza „Press - Media”). Średnia sprzedaż ogółem tego pisma zmniejszyła się o 4,30 proc. i wyniosła 68 862 egz.
Średnia sprzedaż ogółem liderującego dwutygodnika, czyli magazynu „Tele Świat” (Wydawnictwo Bauer) w listopadzie ub.r. wyniosła 271 536 egz. Była ona o 11,23 proc. mniejsza, niż w takim samym okresie 2017 roku.
Drugie miejsce zajął także wydawany przez Bauera dwutygodnik „TV 14”. W badanym okresie osiągnął on średni wynik na poziomie 179 578 egz., po spadku o 5,81 proc.
Podium uzupełnia „Telemax” (Wydawnictwo Bauer). Jego średni wynik wyniósł 135 598 egz., po spadku w porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej o 2,85 proc.
Względem poprzedniego miesiąca największym wzrostem wśród pism telewizyjnych pochwalić się mógł dwutygodnik „Ekran TV” (Press-Media) - było to 8,64 proc.
Największy spadek, wynoszący 1,22 proc., odnotował „Tele Max”.
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Nakład jednorazowy to liczba wydrukowanych egzemplarzy danego wydania opatrzonego tą samą datą wydawniczą oraz tym samym numerem, nie zawiera rozpowszechnionych przez wydawcę e-wydań. Średni nakład jednorazowy oblicza się dodając nakłady wszystkich wydań w danym okresie i dzieląc otrzymaną sumę przez liczbę wydań w danym okresie.
Dołącz do dyskusji: „Tele Tydzień” i „Tele Świat” liderami sprzedaży wśród pism telewizyjnych