„Tele Max” i „Super TV” zyskały po przejściu na dwutygodniki. „Tele Świat” liderem sprzedaży
W lipcu 2014 roku liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dwutygodników telewizyjnych był „Tele Świat”. Wszystkie tytuły zanotowały spadki sprzedaży, a najwięcej stracił „Ekran TV”. Zyskały za to „Tele Max” i „Super TV”, które rok wcześniej były jeszcze tygodnikami.
Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że średnia sprzedaż ogółem magazynu „Tele Świat” (Wydawnictwo Bauer) w lipcu 2014 roku wyniosła 311 904 egz. Była ona o 8,33 proc. mniejsza niż w analogicznym miesiącu 2013 roku.
>>> Zobacz Jedynki gazet i magazynów w naszym nowym serwisie
Drugie miejsce zajął także wydawany przez Bauera dwutygodnik „TV 14”. W badanym okresie osiągnął on wynik na poziomie 161 211 egz., po spadku o 6,32 proc.
Na podium uplasował się jeszcze „Telemax” (Wydawnictwo Bauer). Jego średni wynik wyniósł 147 953 egz., podczas gdy rok wcześniej w cyklu tygodniowym sprzedawał się w liczbie 145 524 egz.
Natomiast czwarte miejsce zajął „Super TV” (ten sam wydawca) z wynikiem w lipcu br. wynoszącym 131 241 egz. W lipcu ub.r. ukazując się co tydzień magazyn ten notował sprzedaż na poziomie 124 779 egz.
„Telemax” na cykl dwutygodniowy przeszedł od wydania, które się ukazało 31 marca br., a „Super TV” od numeru z 7 kwietnia br. Pisma te zwiększyły do 96 stron swoją objętość (wcześniej wynosiła ona 56 stron) i zdrożały z 1,20 zł do 1,50 zł (więcej na ten temat).
Ostatnią pozycję w rankingu zajął „Ekran TV” (Press-Media) ze średnią sprzedażą ogółem w lipcu br. na poziomie 48 857 egz. Magazyn ten w skali roku zanotował największą stratę w zestawieniu wynoszącą 13,23 proc.
lipiec |
||||||
ZKDP |
2014 |
2013 |
||||
Tytuł |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Tele Świat |
477 371 |
311 904 |
311 904 |
482 417 |
340 244 |
340 244 |
TV14 |
262 341 |
161 211 |
161 211 |
259 933 |
172 082 |
172 082 |
Tele Max |
242 421 |
147 953 |
147 953 |
223 765 |
145 524 |
145 524 |
Super TV |
237 388 |
131 241 |
131 241 |
200 553 |
124 779 |
124 779 |
Ekran TV |
103 985 |
48 857 |
48 857 |
103 481 |
56 305 |
56 305 |
* wyniki tygodników „Tele Max” i „Super TV”
W lipcu 2014 roku w porównaniu do czerwca 2014 roku wszystkie tytuły zanotowały spadki średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej w tym ujęciu stracił „TV14” - było to 9,85 proc.
Wirtualnemedia.pl |
2014 |
|||||
ZKDP |
lipiec |
czerwiec |
||||
Tytuł |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Tele Świat |
477 371 |
311 904 |
311 904 |
504 906 |
335 012 |
335 012 |
TV14 |
262 341 |
161 211 |
161 211 |
289 940 |
178 829 |
178 829 |
Tele Max |
242 421 |
147 953 |
147 953 |
267 487 |
163 278 |
163 278 |
Super TV |
237 388 |
131 241 |
131 241 |
261 598 |
139 194 |
139 194 |
Ekran TV |
103 985 |
48 857 |
48 857 |
109 086 |
53 244 |
53 244 |
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Dołącz do dyskusji: „Tele Max” i „Super TV” zyskały po przejściu na dwutygodniki. „Tele Świat” liderem sprzedaży
Wiatr rozdyma poliki kamandira...