Telewizja Polska tworzy zasady relacjonowania kampanii wyborczej
Telewizja Polska pracuje nad zasadami relacjonowania wydarzeń z kampanii wyborczej do Sejmu i Senatu w programach informacyjnych. Chce do ich wprowadzenia zachęcić też stacje komercyjne.
- Jesteśmy na finale konstrukcji zasad pokazywania wydarzeń w kampanii wyborczej - ujawnił podczas poniedziałkowego spotkania z zespołem „Wiadomości” Janusz Daszczyński, prezes Telewizji Polskiej. - Chodzi o to, by nie zamienić programów informacyjnych w wyborcze - mówił, podkreślając, że TVP nie chce nikogo ograniczać, ale wprowadzić porządek.
Telewizja Polska podzieli się opracowanymi przez sobie zasadami ze stacjami komercyjnymi, które będą mogły z nich korzystać. Wyśle też informacje o nich do wszystkich komitetów wyborczych.
Wybory parlamentarne odbędą się w niedzielę 25 października br.
Dołącz do dyskusji: Telewizja Polska tworzy zasady relacjonowania kampanii wyborczej