SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

1,75 mln widzów „To był rok! 3”. TVP1 liderem rynku

Trzeci sezon „To był rok!” ogląda średnio 1,75 mln osób, o 110 tys. widzów mniej niż nadawana rok temu druga odsłona produkcji. Audycja daje TVP1 pozycję lidera rynku telewizyjnego w grupie 4+ i drugie miejsce w 16-49 - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Jedynka trzeci sezon rozrywkowego programu „To był rok!” pokazuje w niedziele o godz. 21.15, począwszy od 14 marca br. Średnia oglądalność trzech pierwszych premierowych odcinków produkcji (pokazanych do 11 kwietnia) wyniosła 1,75 mln widzów. Przełożyło się to na 12,53 proc. udziału stacji w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 9,28 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 9,86 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Najwyższą widownię dotychczas zgromadził drugi odcinek, który śledziło 2,03 mln osób.

Dla porównania, pierwszy trzy odcinki drugiego sezonu „To był rok!” emitowane w TVP1 wiosną ub.r. w tym samym paśmie (tj. od 15 do 29 marca) oglądało średnio 1,86 mln osób (odpowiednio 12,04 proc., 8,34 proc. i 9,69 proc. udziału). Cykl stracił 110 tys. widzów.

Jedynka w paśmie emisji programu jest liderem rynku telewizyjnego. Drugie miejsce zajmuje Polsat, który pokazuje gł. „Kabaret na żywo”, a jego udział kształtuje się na poziomie 11,77 proc. Dalsze lokaty zajmują: TVN („MasterChef Junior”; 5,53 proc.) i TVP2 (gł. filmy; 4,45 proc).

Wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 TVP1 jest wiceliderem.

Program prowadzi Tomasz Kammel

„To był rok!” to widowisko muzyczne, w którym dwie drużyny rywalizują w różnych konkurencjach, w których uczestnicy odpowiedzą na pytania dotyczące ówczesnej popkultury, obyczajów życia codziennego, mody, sportu, motoryzacji, zabawek czy staromodnych gadżetów. Każdy odcinek jest poświęcony innemu okresowi z przeszłości - od lat 60. ubiegłego wieku do początku wieku XXI.

Kapitanami drużyn w trzeciej serii są Izabela Krzan i Tomasz Wolny. Program prowadzi Tomasz Kammel.

Udział TVP1 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2020 roku wyniósł 9,66 proc.

Dołącz do dyskusji: 1,75 mln widzów „To był rok! 3”. TVP1 liderem rynku

13 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
gośc
błąd WM bo to był rok ogląda 2.36 mld widzów a nie 1.75 mld widzów to duza pomyłka bo oficjalnym wynikiem program to był rok to 2.36 mld widzów nie zmienia to faktu ze to by rok jest liderem oglądalności brawo
odpowiedź
User
Karolina
Widać że nostalgiczna rozrywka ma się dobrze
odpowiedź
User
Ktc
Koszmar. Tylko telewizja ktora nie musi zarabiać obsadza w muzycznym programie troje ludzi nie potrafiących spiewać. Kammel ma fatalny głos i zerowe zdolnosci muzyczne i wcale nie jest smieszne jak recytuje zamiast spiewac, to jest irytujace. Wolny jest dziennikarzem informacji i tam powinien pozostac, chociaż ten to przynajmniej linie melodyczną słyszy. Krzan nawet spiewa, ale za to jest mlodziutka i glupiutka i nie wnosi zadnej wartosci do programu. Mamy tylu zdolnych aktorow/kabareciarzy ktorzy spiewaja. Po co znowu te same twarze i to jeszcze kompletnie bez potrzebnych talentow. Tomkowie Kammel i Wolny powinnisie wstydzic przyjecia tej propozycji. Nie na tym polega kariera aby brać wszystko. Zaden z panow nie jest z natury smieszkiem, spontaniczny itp wiec tylko krzywde soboe zrobiliscie.
odpowiedź