1,75 mln widzów „To był rok! 3”. TVP1 liderem rynku
Trzeci sezon „To był rok!” ogląda średnio 1,75 mln osób, o 110 tys. widzów mniej niż nadawana rok temu druga odsłona produkcji. Audycja daje TVP1 pozycję lidera rynku telewizyjnego w grupie 4+ i drugie miejsce w 16-49 - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
Jedynka trzeci sezon rozrywkowego programu „To był rok!” pokazuje w niedziele o godz. 21.15, począwszy od 14 marca br. Średnia oglądalność trzech pierwszych premierowych odcinków produkcji (pokazanych do 11 kwietnia) wyniosła 1,75 mln widzów. Przełożyło się to na 12,53 proc. udziału stacji w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 9,28 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 9,86 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Najwyższą widownię dotychczas zgromadził drugi odcinek, który śledziło 2,03 mln osób.
Dla porównania, pierwszy trzy odcinki drugiego sezonu „To był rok!” emitowane w TVP1 wiosną ub.r. w tym samym paśmie (tj. od 15 do 29 marca) oglądało średnio 1,86 mln osób (odpowiednio 12,04 proc., 8,34 proc. i 9,69 proc. udziału). Cykl stracił 110 tys. widzów.
Jedynka w paśmie emisji programu jest liderem rynku telewizyjnego. Drugie miejsce zajmuje Polsat, który pokazuje gł. „Kabaret na żywo”, a jego udział kształtuje się na poziomie 11,77 proc. Dalsze lokaty zajmują: TVN („MasterChef Junior”; 5,53 proc.) i TVP2 (gł. filmy; 4,45 proc).
Wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 TVP1 jest wiceliderem.
Program prowadzi Tomasz Kammel
„To był rok!” to widowisko muzyczne, w którym dwie drużyny rywalizują w różnych konkurencjach, w których uczestnicy odpowiedzą na pytania dotyczące ówczesnej popkultury, obyczajów życia codziennego, mody, sportu, motoryzacji, zabawek czy staromodnych gadżetów. Każdy odcinek jest poświęcony innemu okresowi z przeszłości - od lat 60. ubiegłego wieku do początku wieku XXI.
Kapitanami drużyn w trzeciej serii są Izabela Krzan i Tomasz Wolny. Program prowadzi Tomasz Kammel.
Udział TVP1 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2020 roku wyniósł 9,66 proc.
Dołącz do dyskusji: 1,75 mln widzów „To był rok! 3”. TVP1 liderem rynku