Tylko jedna oferta w przetargu Gdańska na obsługę social mediów
W przetargu władz Gdańska na obsługę jego mediów społecznościowych wpłynęła tylko jedna oferta - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Złożyła ją agencja Personal PR.
Prowadzony przez władza Gdańska od początku lutego br. przetarg dotyczy obsługi gdańskich mediów społecznościowych w zakresie oficjalnych kanałów zarządzanych przez Miasto Gdańsk, takich jak: - Facebook, Twitter, Instagram, Spotify, Tik Tok.
Ofertę w nim złożyła tylko jedna agencja - Personal PR proponując cenę 1,09 mln zł.
Miasto na te usługi chce przeznaczyć maksymalnie 1,3 mln zł.
Umowa z wybraną firmą zostanie zawarta na okres do końca grudnia 2024 roku.
O wyborze zwycięskiej agencji decydują: jakość działań operacyjnych dot. obsługi gdańskich mediów społecznościowych (waga: 50), dodatkowe kwalifikacje osoby skierowanej do realizacji zamówienia (waga: 10) i cena (waga: 40).
Dołącz do dyskusji: Tylko jedna oferta w przetargu Gdańska na obsługę social mediów