Warsaw Labs współtworzy markę kosmetyczną Cosmoss by Kate Moss
Warsaw Labs współtworzy wraz z Kate Moss nowy beauty & wellness brand Cosmoss. Agencja odpowiada za stworzenie koncepcji, opracowanie produktów, kreację oraz produkcję contentu i organizację eventów.
- Zajęliśmy się tym projektem kompleksowo, od współtworzenia strategii marki przez rozwój produktowy, proces produkcji, aż po tworzenie modelu dystrybucji - potwierdza Paweł Walicki, prezes Warsaw Labs.
Siostrzana agencja Warsaw Creatives stworzyła identyfikację wizualną marki, design opakowań, jak również zajęła się produkcją contentu i nadchodzących eventów marki.
Marka Cosmoss kieruje swoją linię produktową do osób, które chcą zadbać o swoje samopoczucie w duchu mindfulness. W jej ofercie znajdują się: kosmetyki do pielęgnacji cery (żel oczyszczający, krem nawilżający, antyoksydacyjny olejek z CBD), medytacyjna mgiełka w formie wody perfumowanej oraz dwie herbaty ziołowe.
Marka uruchomiła konto na Instagramie pod koniec sierpnia, na tydzień przed premierą produktów.
Produkty dostępne są w sprzedaży przez stronę cosmossbykatemoss.com.
Od 6 września produkty Cosmoss będą dostępne na wyłączność w domu towarowym Harrods, a w najbliższych tygodniach pojawią się informacje o kolejnych punktach dystrybucji.
Dołącz do dyskusji: Warsaw Labs współtworzy markę kosmetyczną Cosmoss by Kate Moss