TVP1 i TVN liderami oglądalności, udany tydzień TVN7 i Eurosport 1. „M jak miłość” i mecz Polska-Włochy hitami
Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadziły „M jak miłość”, mecz Ligi Narodów Polska-Włochy oraz „Fakty”. Liderem oglądalności wśród stacji w 4+ była Jedynka, a w grupie komercyjnej 16-49 pierwsze miejsce zajął TVN - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
W minionym tygodniu - od 5 do 11 października - najwięcej widzów zgromadził wtorkowy odcinek serialu „M jak miłość”. Miał średnio 3,92 mln osób. Udział stacji w tym czasie wyniósł 27,25 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Na drugiej pozycji uplasował się niedzielny mecz Ligi Narodów, w którym Polska zmierzyła się z Włochami. Zremisowane przez naszą reprezentację spotkanie w TVP1 oglądało średnio 3,10 mln osób. Udział stacji w tym czasie wyniósł 21,37 proc.
Najchętniej oglądanym programem informacyjnym były „Fakty” TVN, które 7 października na antenie stacji obejrzało 2,83 mln widzów (21,85 proc. udziału). Była to trzecia topowa pozycja programowa w rankingu.
Drugie pod względem oglądalności dzienników były „Wiadomości” TVP1, które zgromadziły 2,60 mln widzów (emisja 11 października; 4. pozycja w ogólnym rankingu). Do zestawienia top 20 na 9 pozycji uplasowały się „Wydarzenia” Polsatu z 2,31 mln oglądających (niedzielne wydanie) oraz „Teleexpress” Jedynki z 2,18 mln oglądających (emisja 10 października; 11. lokata).
Wśród widzów w grupie komercyjnej 16-49 liderem oglądalności też był serial „M jak miłość”, który miał 1,28 mln osób, co dało TVP2 24,59 proc. udziału.
Drugie miejsce zajął mecz Polska-Włochy (1,27 mln widzów w TVP1; 22,63 proc. udziału), a podium uzupełniają „Kuchenne rewolucje” (1,01 mln w TVN; 22,22 proc.).
20 najlepiej oglądanych programów - grupa 16-59.
TVN wyprzedził TVP2 w 4+
Udział liderującej TVP1 wśród wszystkich widzów w zeszłym tygodniu zwiększył się o 0,14 pkt. proc. do 9,43 proc.
Drugi był Polsat, którego udział w analizowanym okresie wyniósł 8,72 proc. (spadek o 0,24 pkt. proc.).
Podium uzupełnia TVN, który wyprzedził TVP2. Udział stacji w zeszłym tygodniu wyniósł 7,84 proc. (do góry o 0,05 pkt. proc.).
Na czwartą lokatę spadła TVP2, której udział zmniejszył się o 0,40 pkt. proc. do 7,60 proc.
Łączny udział tzw. „wielkiej czwórki” w zeszłym tygodniu w porównaniu do poprzedniego zmniejszył się z 34,04 proc. do 33,59 proc.
Piąty był kanał TVN24, którego udział wzrósł o 0,24 pkt. proc. do 5,18 proc. Oczko niżej znalazło się TVP Info (stacja miała 4,36 proc. udziału; - 0,02 pkt. proc.).
Wśród czołowych stacji informacyjnych z 11. na 10. miejsce zajął Polsat News (2,31 proc.; + 0,19 pkt. proc.).
TVN liderem w 16-49
Wśród widzów w grupie 16-49 (docelowej dla stacji komercyjnych) pozycję lidera zajął TVN. Udział stacji zmniejszył się o 0,12 pkt. proc. do 10,34 proc. Wynik drugiego Polsatu uplasował się na poziomie 9,69 proc. (w dół o 0,50 pkt. proc.).
Podium uzupełnia Dwójka (- 0,21 pkt. proc. do 6,46 proc.), a czwarta była Jedynka (+ 0,47 pkt. proc. do 5,68 proc.).
Wśród widzów w grupie wiekowej 16-59 pierwszy był Polsat (9,55 proc.; w dół o 0,23 pkt. proc.).
Dołącz do dyskusji: TVP1 i TVN liderami oglądalności, udany tydzień TVN7 i Eurosport 1. „M jak miłość” i mecz Polska-Włochy hitami