ZKDP: Jeszcze nie czas na rozliczanie e-wydań
- Promocja prasy jako skutecznego medium reklamowego przyzachowaniu dobrze przygotowanego regulaminu kontroli będzie jednymz podstawowych celów mojej działalności - wyjaśnia portalowiWirtualnemedia.pl Piotr Ludwicki, wybrany właśnie nowy prezes ZKDP.
Innymi celami prezesa Związku Kontroli DystrybucjiPrasy jest aktywizacja mniejszych wydawców. - Onistwierdzili chyba, że decydują tylko głosy największych wydawców iwycofali się z debaty i pracy w Związku, a przecież tak nie jest.Podczas walnych zebrań liczy się każdy głos - mówi Ludwicki.Dodaje, że dobrze się stało, iż podczas ostatniego Zjazdu niepodjęto decyzji co do rozliczania rozpowszechniania e-wydań gazet.- Nie uciekniemy przed tym, ale jest jeszcze zbyt wcześnie napodejmowanie tego typu decyzji. Nie posiadamy jeszcze odpowiednichnarzędzi, aby kontrolować tego typu dystrybucję. Badania, którefirmuje ZKDP muszą być przygotowywane ze szczególną starannością irzetelnością - tłumaczy Piotr Ludwicki.
Wybory zarządu ZDKP odbyły się w ubiegłymtygodniu. Piotr Ludwicki na stanowisku prezesa zastąpiłJerzego Karwelisa. Ludwicki jest dyrektorem pionudystrybucji w Muratorze.
Wydawców reprezentują w nim: Piotr Ludwicki z Muratora SA(zdobył 67 głosów), Jerzy Karwelis z Axel Springer Polska (63głosy), Maria Kardas z Wydawnictwa Bauer (62), Jan Chmiel zPresspubliki (56), Wojciech Błoch z Agory SA (50). W zarządzieznaleźli się też Irena Popławska z Ruchu SA jako przedstawicielkakolporterów, Jacek Bucholc - ogłoszeniodawcy, Paweł Tyszkiewicz -Stowarzyszenie Agencji Reklamowych, Natalia Dudek z Polskapresse zramienia Izby Wydawców Prasy.
Wybrano także prezesa PBC - dotychczasowaprezes Izabella Jabłońska zrezygnowała z tej funkcji. Zastąpił jąAdam Wojdyło. Ostatnio pracował w FMCG GfK Polonia, wcześnie wPresspublice i Mediach Regionalnych.
Dołącz do dyskusji: ZKDP: Jeszcze nie czas na rozliczanie e-wydań