Zmiany w magazynie „Claudia”: nowe działy i wygląd pisma
Od 19 marca br. w sprzedaży dostępny jest nowy, odświeżony numer „Claudii” (Burda Media Polska). W wydaniu pojawią się nowe działy, zmieniono także wygląd pisma na bardziej elegancki.
W najnowszym numerze „Claudii” zdecydowano się postawić na nowy wygląd pisma, w którym pojawiają się nowoczesne sesje mody, urody oraz wnętrz.
Redakcja skupia się także na pokazaniu prawdziwych historii kobiet oraz reportażach i poradnictwie z zakresu organizacji czasu, prowadzenia domu czy urządzania wnętrz. Nie zabraknie także zwierzeń gwiazd oraz porad, które mają nadać kobietom pewności siebie.
W odświeżonym magazynie pojawią się nowe działy: „Na dobry początek” – będą się na niego składać trzy kolumny z aktualnymi informacjami, o tym premierach, warsztatach czy spotkaniach i trendach na najbliższy miesiąc. W „Temat miesiąca” czytelniczki przeczytają artykuł przewodni numeru – w kwietniowym jest to „Wielkanoc w domu”.
Z kolei w dziale „Nasze życie” redakcje prezentuje prawdziwe historie kobiet, które znajdują czas dla rodziny, ale i na własne pasje. W kolumnie „Między domem a pracą” znajdą się teksty o kobietach, które dzielą czas między rodzinę i pracę i opowiadają o tym, co warto robić, by osiągnąć równowagę. Natomiast w „Cały dom pod kontrolą” będzie zbiorem porad znanych kobiet oraz czytelniczek, jak organizować życie w domu.
Ponadto redakcja przygotowała artykuły, w których poleca produkty z zakresu mody, urody, wnętrz i zdrowia.
- „Claudia” zyskuje nowoczesną, elegancką makietę, przejrzysty układ działów, a treści koncentrują się na potrzebach grupy docelowej kobiet 30-55 lat. Zawartość magazynu trafia w potrzeby i zainteresowania kobiet, które spełniają wiele ról. Chcą być dobrymi matkami, żonami, pracownikami, ale też mają swoje pasje i aspiracje, pragną się realizować i korzystać z życia. Są ambitne, wymagające, znają swoją wartość. „Claudię” zmieniamy właśnie dla tych kobiet - tłumaczy zmiany w piśmie Agnieszka Wierzbicka, redaktor naczelna magazynu Claudia.
W sprzedaży dwie wersje pisma
Wydanie pojawi się w dwóch wersjach: magazyn - w cenie 3,99 zł oraz w wersji z książeczką kulinarną – „Najlepsze Ciasta na Wielkanoc” - w cenie 6,99 zł. Oba warianty są dostępne w sprzedaży od 19 marca br.
Kampanię promocyjną numeru wspierana jest poprzez telewizję – w TVN, w PST - Pakiet Kobiecy Miejskie, TVN Style i PTV - Kobieta Premium; kampanię radiową w Polskim Radiu oraz działania reklamowe w tytułach i serwisach Burdy i promocję w punktach sprzedaży.
Dołącz do dyskusji: Zmiany w magazynie „Claudia”: nowe działy i wygląd pisma