WirtualneMedia.pl

Portal o mediach, reklamie, internecie, PR
Nr 1 w Polsce



Etyka Marketingu

odnoszenie się do pewnego systemu wartości, który umożliwia ocenę co jest dobre a co złe, sprawiedliwe lub niesprawiedliwe, słuszne i błędne. Problemem etyki jest jednak jej duży subiektywizm. To co dla jednego jest
sprawiedliwe dla innego będzie krzywdą. Milton Friedman zwykł mawiać: "dopuszczalne jest wszystko, co nie jest sprzeczne z prawem". Etyka opiera się głównie o normy moralne, prawne i obyczajowe.
(Piar)

*

*

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl

Gorące informacje

Praca.Wirtualnemedia.pl

Zamów newsletter
SPRAWDŻ, CO ZYSKUJESZ