Udział w widowni telewizyjnej. Termin stosowany w badaniach marketingowych dotyczących mediów. Dokładnie termin ten określa jaki odsetek osób, które w danym czasie oglądały telewizję było widzami danego programu. (Lub inaczej: jaki był udział w widowni telewizyjnej).
(Szkoła reklamy)
DODAJ OGŁOSZENIE Ogłoszenie już od 200zł!
POLSKI 2020-06-30 18:51
PAPRYKA
twoja stara 2022-01-17 00:24
sra do gara
makapaka 2024-01-13 22:41
PAPRYKA PAPRY.... KA PAPRYKA MOIM ZDANIEM PAPRYKA MAGDA GESLER: SRA DO GARA I PIZZA Z KASZANKĄ
Aha można pod różnymi nikami XD A ja pisze w oknie od nicku xd 2024-01-13 22:42
111
DODAJ KOMENTARZ
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl